Hoi allemaal,
mijn vraag gaat over een software programma dat al enige jaren oud is genaamd P2000 Monitor.
Deze software draait icm een tp100-pro of een tp-110 op de serial output (voor de duidelijkheid heb ik het niet over de programmeer software).
Dit programma wat draait onder windows xp heb ik op een laptop staan en start ook gewoon op zoals het hoort.
Het probleem is dat de meldingen die op de tp100-pro netjes binnenkomen niet in het programma worden gezien.
Op de pc staat de compoort goed ingesteld zonder conflict en deze zelfde poort staat ook aangevinkt in het programma.
Nu is mijn vraag heeft iemand dit ooit werkend gehad en/of heeft het nog werkend en kan mij vertellen waar de settings
v/d tp100 pro op moeten staan in het vak "serial" en de "device settings" in het programma zelf?.
Ik weet dat pdw reader bestaat en dit is een zeer mooi programma wat bij mij ook goed werkt icm een tp100-pro alleen
wil ik het andere programma gebruiken om de meldingen uit te laten spreken wat een collega van mij ooit helemaal netjes werkend
in een kazerne had geinstalleerd en goed werkte. Mijn software versie is 1.3.0.0, dat is volgens mij ook de laatste versie die ooit uitgebracht is.
Hopelijk kent iemand het programma en kan mij helpen, alvast dank!
Mvg Andre