Auteur Topic: Diamond RH771 antenne : echt of nep?  (gelezen 3497 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline MikeXenu

• Beginnend Lid
  • **
Re: Diamond RH771 antenne : echt of nep?
« Reactie #30 Gepost op: 14 september 2025, 11:21:28 »
Nee niet geklemd gewoon vastgehouden op dezelfde stand verticaal.Doch redelijk stabiele uitlezing maar kan het niet meer herhalen heb het apparaatje verkocht nadat ik alle antennes en kabels had gecheckt!

Dank je!

Offline Noway

• Gevorderd Lid
Diamond RH771 antenne : echt of nep?
« Reactie #31 Gepost op: 14 september 2025, 13:58:47 »
Is er ook te koop nog https://www.portoshop.nl/Nagoya-NA-701-SMA-F-BNC-Antenne

Dank je, Norrie en Johan, ga ik gelijk uitproberen

Offline 7243

• Gevorderd Lid
« Reactie #32 Gepost op: 14 september 2025, 15:27:02 »
Heb zover ik weet dan ook een nep rh 771 ook een nagoya na771 maar dat weet je voor die prijzen op chinees web aanbieders.Doch heb ik ze getest op een analysator en de testen waren positief op de banden.Namaak hoeft niet slechter te wezen!
Beide antennes maken dezelfde score.Wie kan er hier met zekerheid zeggen dat ze niet gemaakt worden in dezelfde fabrieken? Zoals veel b producten die in A fabrieken worden geproduceerd!Ik zou zeggen meten is weten!!!

Hoe heb je ze gemeten Norrie, verticaal op een standaard geklemd oid?

Ik wil dat ook doen met mijn mobiele antenne's namelijk maar krijg geen stabiele uitlezing en ben aan het zoeken hoe dat wel kan.

Via ali kun je vrij goedkoop een magneetvoetje kopen met BNC, werkt prima.

Offline MikeXenu

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #33 Gepost op: 14 september 2025, 16:32:37 »
Hoe heb je ze gemeten Norrie, verticaal op een standaard geklemd oid?

Ik wil dat ook doen met mijn mobiele antenne's namelijk maar krijg geen stabiele uitlezing en ben aan het zoeken hoe dat wel kan.

Via ali kun je vrij goedkoop een magneetvoetje kopen met BNC, werkt prima.

Ja, ik zie ze staan vanaf een euro of 4 en half nu ik kijk. Niet duur. Ik weet niet of de meeting dan overeenkomt met hoe ik mijn mobiele scanner gebruik. Die zet ik ergens tegenaan of zit in rugtas zonder dat ik het vast heb in mijn hand. Ik denk er nog even over na.