Auteur Topic: Alarmeringen brandweer steeds vaker alleen via 4G  (gelezen 3960 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline paolo

• Gevorderd Lid
Re: Alarmeringen brandweer steeds vaker alleen via 4G
« Reactie #45 Gepost op: Gisteren om 16:32:07 »
Met gsm bedoel je via 4g op de pager neem ik aan? Ben wel benieuwd hoe het systeem weet of de 4g melding goed is aangekomen of niet. Hoe lang heb je bij de melding de tijd om op opkomen te drukken?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #46 Gepost op: Gisteren om 16:40:04 »
Auto acknowledge detecteert dit vermoed ik, komt die niet terug, dan gaat de P2000 melding lijkt mij.
Maar is wel link, stel dat er 2 meldingen direct achter elkaar komen, en de ene wordt wel op 4G ontvangen, en de andere niet. Komt die dan ook nog via P2000?
Tekst is anders van 4G en P2000, dus de duplicate optie werkt niet.

Offline Peter71

• Gevorderd Lid
« Reactie #47 Gepost op: Gisteren om 18:59:54 »
Met gsm bedoel je via 4g op de pager neem ik aan? Ben wel benieuwd hoe het systeem weet of de 4g melding goed is aangekomen of niet. Hoe lang heb je bij de melding de tijd om op opkomen te drukken?

Dat gebeurt inderdaad gewoon via 4g op de pager, niet op de GSM. Maar er wordt gewoon via P2000 gealarmeerd, en dan heb je 30sec om te reageren of je wel of niet komt. Wat wel via 4g bij ons komt is of de TS onderbezet is, of voldoende personeel. In principe wordt het 4g netwerk nog niet echt volledig operationeel ingezet voor alarmeringen.