Auteur Topic: Te koop: 2x UBC355CLT /1x Albrecht AE355M en 2x Commtel COM217  (gelezen 342 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Edwin uit 070

• Gevorderd Lid
Het is weer eens tijd om de hobbyzolder uit te dunnen.

Het volgende heb ik te koop:

2x Uniden UBC355CLT scanner
1x Albrecht AE355M scanner (volledig identiek aan de UBC355CLT)
2x Commtel COM217

De scanners ontvangen globaal tussen 60-80 Mhz, 117-140 Mhz. 140-175 Mhz. en 400-500 Mhz. Beetje flauw maar gebruik Google voor de exacte specs.

De scanners zijn in gebruik geweest om audio naar LiveATC.net te streamen. Maar zijn nu overbodig omdat ze vervangen zijn door SDR-ontvangertjes.

De Uniden en Albrecht scanners zijn in erg goede staat. De twee Comtell scanners zien er wat minder netjes uit. Maar technisch 100% in orde. Displays doen het en ze zijn op de luchtvaartband in ieder geval erg gevoelig. Daarnaast zijn beide Albrecht scanners voorzien van een discriminatoruitgang. Dus ideale ontvangers als je nog iets met Flex of Pocsaq decoderen wil doen of als ontvanger in combinatie met DSDPlus software.

Van 1 Albrecht mist het voetje. Ik heb er verder geen accessoires bij zoals antennes, 12 volt snoer enzovoort. Maar de scanners zijn van BNC-connectoren voorzien en reguliere 12 volt connecters voor de spannig, dus dat moet geen probleem zijn voor een beetje hobbyist.

Vraagprijs voor de Uniden & Albrecht is 40 euro per stuk. Voor de Commtels 30 euro per stuk. Mijn voorkeur is om het spul in 1x te verkopen. Over wat de prijs dan is kunnen we uiteraard onderhandelen. Kan opgehaald worden in Den Haag (Ypenburg) of soms in OostNL. Verzenden kan ook.

De komende dagen zal ik nog wat meer apparatuur aanbieden. Ik ben geen handelaar, maar ben wel aan het opruimen.

Offline Edwin uit 070

• Gevorderd Lid
Re: Te koop: 2x UBC355CLT /1x Albrecht AE355M en 2x Commtel COM217
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2025, 13:21:58 »
Prijsverlaging:  125 euro voor de complete set.