Beste lezer...
ik ken een hoop zendpiraten maar die kunnen me niet helpen helaas want het is digitaal
Er zijn enkele doe-het-zelf (DIY) projecten ontwikkeld die proberen de functionaliteit van de Target Blu Eye te benaderen. Een opmerkelijk project is de Raspberry BluPi, geïnitieerd door een gebruiker genaamd EvanL. Dit project maakt gebruik van een Raspberry Pi in combinatie met een RTL-SDR-ontvanger om radiosignalen in het 855-860 MHz frequentiebereik te detecteren, vergelijkbaar met de werking van de Target Blu Eye. Het doel was om een kosteneffectieve oplossing te creëren, met geschatte materiaalkosten rond de $100. De ontwikkeling van dit project lijkt echter te zijn gestagneerd sinds 2016, en het is onduidelijk in hoeverre het functioneel is of wordt ondersteund. 
Een ander gerelateerd project is BluPi, een software-emulatie van het Target Blu Eye-systeem. Dit script gebruikt een RTL-SDR-compatibele radio-ontvanger om continu de typische frequenties van noodradiobanden te scannen en mogelijke noodradiosignalen te detecteren. Hoewel dit project potentieel biedt, is het belangrijk op te merken dat het technische expertise vereist om het op te zetten en te gebruiken. 
Houd er rekening mee dat het bouwen en gebruiken van dergelijke systemen juridische en ethische implicaties kan hebben, afhankelijk van de lokale wetgeving en voorschriften. Zorg ervoor dat u volledig op de hoogte bent van en voldoet aan alle toepasselijke wetten voordat u dergelijke apparatuur bouwt of gebruikt.
zou iemand mij hier mee willen helpen
hoeft niet voor niks heb er helaas te weinig verstand van