Daar zit een heel verhaal aan vast, de AOR 8600 waar ik er 2 van had, waren niet gevoelig voor storing van de P2000, de 3600 was dat wel alleen herkende ik toen de storing nog niet en dacht ik dat het aan de scanner zelf lag. Pas recent op de analizer vond ik uit dat het de p2000 mast was die zo stoorde, die ik ook eerst niet herkende.
De whistler pikte weer harmonischen (?) op van een of andere bron die ik niet kon thuisbrengen.
Het programmeren van de sds100, 200 en de 3600 heb ik redelijk onder de knie nu maar de files waren behoorlijk verouderd.
Ik vraag me ook terdege af of de stoormast (nog) wel aan alle regels voldoet.
Hij is eerst gemaakt voor het oude energiebedrijf op het terrein waar die staat, en heeft verschillende eigenaren gehad, van gemeentelijk energiebedrijf,Nuon, Liander..
Daarnaast ben ik een scannerfiel, al vanaf mijn 14e bezig met scanners,heb er als dealer misschien wel duizenden verkocht en als er een nieuw model uit komt wil ik die graag hebben.
Net als de UBCD160DN, heb ik die echt nodig

Nee want mijn aor scanners kunnen hetzelfde en meer.
Neem ook als voorbeeld, de nieuwe google streamer..kan die meer als de "oude" chromecast met Google tv ? Nee.. toch heb ik er 2 gekocht voor de huiskamer en slaapkamer.
Ik verdien goed, mijn vrouw verdient goed, mijn kinderen verdienen goed, en ik weet dat sinds mijn hartstilstand een paar jaar geleden het zo gebeurd met je kan zijn, dus ik wil genieten.
Wat ik echter niet zoveel heb is geduld, honderden frequenties intypen terwijl ik die als andere bestanden al heb in een andere vorm vind ik dus niet zo handig.