Auteur Topic: Smile Plastics Susteren.  (gelezen 1508 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Rolf Limburg midden

• Beginnend Lid
  • **
Smile Plastics Susteren.
« Gepost op: 21 januari 2025, 11:09:31 »
Smile Plastics 170.3700 TQ 179.9 (zeker) mogelijk ook 67.0

Op 169.0500 staat de beton centrale Ittervoort in de lijsten dat is voor mij 12 km maar op 5 km ligt de Mebin Born (Halve maanweg Born Heidelberg Materials) eveneens beton op het 2 verdiepingen gebouw staat nog een mast met een korte antenne (goudkleurig ca. 40cm met digonale groundplane sprieten, kon geen foto's staan maken).
Lijken een 5TVO te hebben.
Wat ik binnen krijg lijkt meer op koffie praat van chauffeurs dan interne logistiek.
-"hey vol gaat voor leeg hé!"
-Laad gewichten in ton.
-Te groot gat om doorheen te rijden.
-koffie praat onderling een evenement waar een van de twee heen is geweest.
Ik heb een Dimond RH 771 op zolder hangen en zit relatief hoog ten opzichte van de haven in Born.
Een vrachtwagen in Ittervoort lijkt mij onrealistisch op z'n 12 km.
Zijn er nog luisteraars die wat meer zuidelijker dan mij zitten en dat station horen wat op cement kan duiden?

Groetjes Rolf Limburg midden.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
Re: Smile Plastics Susteren.
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2025, 14:05:35 »
een mast met een korte antenne (goudkleurig ca. 40cm met digonale groundplane sprieten, kon geen foto's staan maken).

Klinkt als deze antenne?

http://tiny.cc/antenne-kathrein

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2025, 19:23:33 »
Yep dat is hem.
Als ik foto's ga staan maken dan veroorzaak ik waarschijnlijk een hoop paniek.  :(

Offline kuls

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2025, 10:21:05 »
Ik zal eens luisteren vanuit Montfort

Offline WH521

• Gevorderd Lid
« Reactie #4 Gepost op: 23 januari 2025, 11:42:29 »
Yep dat is hem.
Als ik foto's ga staan maken dan veroorzaak ik waarschijnlijk een hoop paniek.  :(

Kan wellicht een tactiek zijn om te kijken of het communicatie vanuit het bedrijf triggered op de 169.0500 :)

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 23 januari 2025, 20:39:59 »
Citaat
Kan wellicht een tactiek zijn om te kijken of het communicatie vanuit het bedrijf triggered op de 169.0500

Ja dat kan maar ik ben met de fiets, heb een rugzak, draag een signaal gele jas met reflectie strepen (in de hoop niet van de weg gereden te worden) en draag een gasmasker (zie voorstellen) ik kan je verzekeren dat dat op zich al genoeg aandacht trekt ook van die heren met die bonte strepen en blauwe lampen op de auto.
En die willen dan weten wat ik aan het doen ben (gaat ze niets aan) maar dan heb je kans dat ze naar binnen lopen en de medewerker er even aan herinnerd worden dat "derden" mee luisteren wat hun wellicht aanzet om zaken anders te regelen zoals via de GSM.
Maar ik zie de humor van je opmerking wel in.  ;)