Auteur Topic: eSPyonARD AOR AR-DV1  (gelezen 2381 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Pieter61

• Gevorderd Lid
eSPyonARD AOR AR-DV1
« Gepost op: 19 januari 2025, 19:59:07 »
Hallo DV1 gebruikers,

Heet iemand van jullie ervaring met het programma eSPyonARD?
Ik kwam een oud topic tegen maar bleef bij een verwijzing naar de site waar het programma was te downloaden.
Helaas kan ik met geen mogelijkheid die download vinden maar goed, wie heeft het programma draaien en wat zijn de bevindingen.

Groetjes en 73 - Pieter - PA0033SWL
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBC125XLTC | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535 | RSP-2 & RSP-1B | HF-150 | Air!Squitter ADS-B en Flarm
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | 12mtr LW | Mini-Whipe | Active Diapason | Active Flarm | MLA-30 loop | K180WLA loop | Air Omni UHF/VHF Base Antenna

Offline BobHGL

• Gevorderd Lid
Re: eSPyonARD AOR AR-DV1
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2025, 20:12:00 »
Er staat al een hele tijd "DOWNLOADS SUSPENDED - WHILST INVESTIGATING LATEST FIRMWARE ISSUES"

Offline Pieter61

• Gevorderd Lid
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2025, 21:26:29 »
Dat had ik wel gelezen.
In een FB post kwam ik tegen dat deze software niet met de 2021 firmware overweg kon.
Nu zijn we bijna 4 jaar verder en is er dus nog steeds geen oplossing voor moet ik dan maar concluderen.
Jammer voor die mensen die de software hebben aangeschaft.
Is het me in elk geval duidelijk en kan op deze discussie een slotje.
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBC125XLTC | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535 | RSP-2 & RSP-1B | HF-150 | Air!Squitter ADS-B en Flarm
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | 12mtr LW | Mini-Whipe | Active Diapason | Active Flarm | MLA-30 loop | K180WLA loop | Air Omni UHF/VHF Base Antenna

Offline 5Kmaniak

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 18 november 2025, 12:37:04 »
Hallo allen,
Jammer dat ik dit nu pas lees, het programma van Jeff, was zeer snel zowel met programmeren en er zat ook een
goede zelf in te stellen qua frequenties, zoekfunctie in.
Jeff lag overhoop met AOR ivm het aanzwengelen wbt de slechte usb poorten van de DV1 en dat registreerde hij van verschillende mensen en vroeg hier ook om, en vanaf welk serienummer, hij wilde hier een vuist mee maken tegen AOR om het gratis gerepareerd te krijgen, en dat werd hem niet in dank afgenomen, zelfs zo erg dat hij uit de lijst van te verkrijgen software op de AOR site werd verbannen, ik heb vanaf de eerste versie t/m de laatste versie als tester van het programma voor hem uitgeprobeerd , het bleek dat er vanaf een bepaalde versie met een soort codering gewerkt werd die zijn software dan verkeerd begreep en dan niet meer correct werkte, jammer want het was een zeer goed en snel programma, ik heb er veel plezier van gehad en gebruik het soms nog met programmeren van banken zowel zoek als spanbanden want dat werkt nog prima.

Groet,  John uit Breda

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
« Reactie #4 Gepost op: 18 november 2025, 12:39:45 »
Is het me in elk geval duidelijk en kan op deze discussie een slotje.

En de reactie van 5Kmaniac laat zien waarom we geen slot op discussies zetten: er kan altijd een relevante reactie aan de discussie worden toegevoegd.