Auteur Topic: SDRplay-nRSP-ST  (gelezen 6884 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline marcel1988

• Gevorderd Lid
Re: SDRplay-nRSP-ST
« Reactie #15 Gepost op: Gisteren om 11:57:01 »
Ben zelf nu aan het kijken of ik de RSPdx-R2 aan een MacMini ga hangen en dan via RemoteDesktop vanuit het hele huis kijken. Heeft iemand al aan een andere oplossing gedacht? Beeld is vaak het probleem niet, geluid wel natuurlijk.

Ik doe wat jij van plan bent te doen, mijn luister SDR hangt aan een mini windows n100 pc'tje en die benader ik via wifi in andere ruimte via remote desktop. Geluid is prima. Beeld ook met waterval en al.

Waarom Windows, en niet bijvoorbeeld Openwebrx? Ik ben met een zelfde oplossing bezig nu namelijk toevallig.
Heb al een Intel Nucje geregeld hiervoor, en wil daar Openwebrx op gaan zetten, maar als Windows beter/gelijk werkt dan liever windows want dan kan ik ook gelijk een Zello kanaal daarop zetten  :P

Kun je met Windows ook 2 streams tegelijk aanzetten bijvoorbeeld?
Eigenaar van:
Scanner: 1X AOR AR-DV1
Scanner: 1X Uniden UBCD3600XLT
Scanner: 1X Undien UBC360CLT

Antenne: Diamond X300N
Antenne: Diamond D-777
Coupler: Diamond SS-500

Offline MikeXenu

• Gevorderd Lid
  • Mike - Amsterdam
Re: SDRplay-nRSP-ST
« Reactie #16 Gepost op: Gisteren om 14:14:27 »
Omdat windows RDP meteen werkte en ik kan wisselen tussen verschillende SDR software - Mykola om snel te scannen en SDR# voor trunk bijv.

Meer streams/SDRs heb ik niet geprobeerd. Om één trunk frequentie te decoderen moet mijn n100 al aardig aan de bak. Twee gaat niet lukken denk ik op dit ukkie.  Maar goed, Nucs heb je in alle soorten en maten.