Auteur Topic: UBC 125 XLT instellingen  (gelezen 5544 keer)

0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.

Online Faramir

• Gevorderd Lid
Re: UBC 125 XLT instellingen
« Reactie #15 Gepost op: Gisteren om 19:45:53 »
toestel uit, toestel aan, geluid uit/zacht, close call aan

Dat Close Call verhaal klinkt echt heel erg goed, dus deze scanner net bij onze huis-leverancier gekocht.
De bovenstaande methode heb ik in gedachten voor een paar plaatsen waar ik wel het een en ander zou willen vinden.
Hopelijk word ik wat wijzer met deze tool. Mooie 'stealth' methode voor het frequentie jagen.  ;)

Offline Noway

• Top Lid
« Reactie #16 Gepost op: Gisteren om 20:01:41 »
Als je de huidige antenne te lang vind, dan kan je ook een kleinere nemen, wordt hij compacter van. Oordopjes er in en klaar. Heb zelf mijn AirPods gekoppeld aan een Bluetooth adapter omdat bijna iedereen denkt dat je muziek luistert. Tegenwoordig zie je ook veel over ear. headsets dus dat valt ook al niet meer zo op. Veel succes, Faramir.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #17 Gepost op: Gisteren om 20:18:15 »
Dank voor de bestelling, komt eraan. Grt. Werner.

Online Faramir

• Gevorderd Lid
« Reactie #18 Gepost op: Gisteren om 21:48:23 »
Da's grappig dat je dat zegt over de earbuds, Noway. Heb al een kleine antenne (RHF10 / RH3) čn een bluetooth adapter om de oortjes mee te gebruiken.
Op de 160DN werkt dat ook prima. Nu kan ik gewoon onopvallend het veldwerk gaan doen. @Werner; helemaal super!

Grtz,
John

Offline Noway

• Top Lid
« Reactie #19 Gepost op: Gisteren om 21:51:05 »
Hartstikke leuk en laat weten hoe het is gegaan Heel veel plezier en succes gewenst.