Laatste aanpassing is dat je nu ook de airborne vanaf de incidentlocatie ziet. Er zijn nog meer notificaties mogelijk, maar het moet niet teveel ruis gaan geven tussen de P2000 meldingen, denk ik.
De vraag is nu hoe de huidige opmaak wordt ervaren? Bij een airborne staan onder beide plaatsnamen (van en naar) 2 variabelen. De ene als klikbare link, de ander als mouse-over. Het moet enerzijds niet te druk worden, maar anderzijds is dit de meest compacte weergave denk ik.
De beschikbare variabelen;
• Airborne vanaf (plaats + coördinaten)
• Airborne vanaf incident (indien bepaalde straal vanaf de incidentlocatie)
• Airborne naar (plaats + coördinaten + melding)
• Afstand tot incidentlocatie vanaf airbornelocatie
• Tijd vliegen naar incidentlocatie
• Verwachte aankomsttijd (ETA)
En in geval van de LL4 wordt een "best guess" gemaakt op basis van OvD-G alarmeringen. Soms zou ook naar de perscode gekeken kunnen worden, maar hoe meer variabelen, hoe troebeler de gok wordt.
Ben benieuwd wat de LL5 vanaf Teuge gaat doen, als het Teuge worden gaat
