Hallo,
Ik heb naarstig op zoek naar mensen die mij kunnen helpen bij het controleren, corrigeren en bijhouden van straatnamen. Wijlen Frank Ruitenburg heeft echt een heel mooi systeem opgezet met zijn p2kflex maar als ik alles zelf bij zou moeten werken dan is het meer dan een full-time job.
Zo heeft hij per plaats een .txt file gemaakt met daarin alle straatnamen. Die file wordt gebruikt voor het herkennen van straatnamen (eerst moet de plaatsnaam uiteraard herkend zijn). Het herkennen van de straatnaam is 1, maar vervolgens bevatten de meeste straatnamen ook coordinaten, dat scheelt een query naar Google. Daarnaast kan er ook "gespeeld" worden met straatnamen en locaties. Bijvoorbeeld door het opnemen van regelmatig voorkomende kruisende straten met hun coordinaten, of een object wat in P2000-meldingen steevast bij naam wordt genoemd, om hiermee nauwkeuriger uit te komen, wat tegenwoordig vooral bij de Telegram BOT wel handig is natuurlijk.
Voor Den-Haag heb ik inmiddels iemand gevonden die zo goed als mogelijk alle ontbrekende straten heeft toegevoegd, oude eruit gegooid, coordinaten aangevuld en de eerder genoemde kruisingen en objecten aan het toevoegen is. Daar ben ik echt heel erg blij mee en daar heeft uiteindelijk iedereen profijt van

Ben je ook bereid om mee te helpen? Laat het even weten, dan zal ik eens een duidelijke beschrijving maken hoe eea exact werkt (qua formaat en dergelijken)