Sinds twee dagen heb ik deze pager nu in mijn bezit en het bevalt opzich prima. Er zijn drie verschillende geluidsniveau's: 1, 2 en 3. 3 is standje 'gehoorbeschadiging', 2 is prima in omgeving met gemiddeld 'lawaai' en 1 is prettig voor als je in een rustige ruimte bent. 1 is te zacht voor tijdens het autorijden met de radio aan.
Verder is het programmeren van de pager met de aangeleverde software en de programmeerset erg fijn en uitgebreid. Veel meer opties dan bij de Jupiter/Informer.
Het enige grote nadeel wat ik tot dusver nog niet heb kunnen tackelen is dat als je veel capcodes gebruikt (ik heb er nu 34 in staan verspreid over 5 profielen) en een melding voor meerdere capcodes is, dat er per capcode een aparte melding wordt aangemaakt in je pager. Daar waar bij de Jupiter/Informer de meldingen gegroepeerd worden (net als b.v. in de P2000 monitor), zie je dat in de s.Quad de meldingen los van elkaar in je 'inbox' komen. Nadeel daarbij is ook dat op het moment dat je je geluid uit hebt staan en je een melding hebt voor 3 of 4 capcodes, je dus de melding voor capcode 1 wegdrukt, de pieper weer gaat voor capcode 2, voor capcode 3 en capcode 4. Ik zit er aan te denken om Swissphone hier een mail over te sturen met de vraag of zoiets met behulp van een firmware update ook te fixen is. Dat wat bij de Jupiter en Informer mogelijk is (3 capcodes voor 1 melding) moet bij de s.Quad lijkt mij ook prima kunnen.
Verder: een mooie pager!