Bij voorbaat dank! Ik ben bijna jarig en wil mijzelf een pager cadeau doen. Ik twijfel nog tussen de Informer Pro en de Birdy.
Als dit mogelijk is dan ben ik ook benieuwd of hij dan automatisch doorgaat naar de opvolgende capcode als deze ook geprogrammeerd is, omdat de Birdy capcodes op numerieke volgorde afhandelt in tegenstelling tot de programmeervolgorde bij Apollo pagers als ik mij niet vergis.
Voorbeeld: ik zet de volgende capcodes in de pager:
| 0706001 | Monitorcode RAC |
| 0708906 | Monitorcode Vianen |
Beide codes worden altijd tegelijk gealarmeerd als groep.
Ik wil ontvangen:
1: alle meldingen voor andere korpsen in de regio (0706001) als ze naar Vianen moeten. Hierbij moet dus filtering plaatsvinden.
2: alle meldingen voor kazerne Vianen (0708906). Dus ook als ze naar een melding buiten Vianen moeten. Hierop hoeft geen filtering plaats te vinden.
Voorbeeldsituatie: brandweer Vianen wordt gealarmeerd voor een melding in Houten. Beide capcodes zijn gealarmeerd.
In het beste geval: geprogrammeerde capcode 0706001 voldoet niet aan het filter en de pager gaat door naar de volgende geprogrammeerde capcode zonder filtering en laat dan de melding zien.
In het slechtste geval: pager stopt bij het niet matchende filter en laat de melding voor 0708906 niet zien.