Hmm... Volgens mij proberen ze ons verkeerde cap's in de schoenen te schuiven
Joris en anderen,
Veel van jullie zullen het ongetwijfeld goed bedoelen, maar de mensen die het niet weten maken het er voor anderen niet duidelijker op.
Eerst zeg je "hee leuk dat ze ons even helpen" en als er dan wat onduidelijkheid ontstaat dan is het meteen "ze proberen ons de verkeerde caps in de schoenen te schuiven". Hoeveel onduidelijkheid kun je scheppen?
Ik weet ook niet alles, maar doe wel mijn best om de info die bekend is zo goed mogelijk te verwerken en bij te houden. Als ik het niet weet dan zal ik ook niets zeggen. Niet voor niets heb ik deze codes niet op het forum gezet, er zijn teveel onduidelijkheden.
Helaas zijn er altijd mensen die op elke nieuwe code en/of mogelijke benaming moeten reageren en er meteen alle mogelijke theorieen op los willen laten zonder dat ze enig idee hebben waar ze het over hebben.
Johan heeft het over centralisten en jij hebt het over een VC. Waar haal je dat vandaan? Centralisten kunnen ook zonder VC gepiept worden en zo zijn er wel meer dingen die je misschien niet weet en waarvan het wellicht verstandig is om eerst even de kat uit de boom te kijken voordat het topic langer en langer wordt zonder dat er daadwerkelijk nieuwe informatie bij komt.
Het zal allemaal wat worden zeg, naarmate er meerdere regio's operationeel worden...
Straks is er een centralist zo leuk om voor de lol wat codes met grappige benamingen te versturen, als iedereen alles maar klakkeloos overneemt (ze versturen het zelf, dus het zal wel kloppen), dan gaat het verleden zich herhalen, ofwel honderden codelijsten waardoor je door de bomen de juiste lijsten niet meer kunt vinden...
Groeten, Peter.