Beste, scanner luisteraars
Mijn naam is Ben woonachtig in hartje Rotterdam 46 jaar oud.
Zoals zovelen hier op het form als kleine jongen het luisteren ontdekt op een gewone radio aan het begin van de band.
Dit was natuurlijk wel spannend ik vond het geweldig al die piepjes en toontjes van de politie.
Ik heb hier een hele tijd naar zitten luisteren,tot dat mijn vader zich afvroeg wat ik steeds met zijn radio aan het doen was
nou dat had ie beter niet kunnen vragen.
Na dit ik hem vertelde dat ik de politie kon ontvangen en ook hij ging luisteren ging het snel er moest een scanner komen ik weet het nog goed
een scooper 880a gekocht samen met mijn vader op de bijerlandselaan in Rotterdam.
Na een tijdje kwam de eerste computerscanner ik vond het geweldig met al die rode lampjes en schakelaartjes en toen na een tijdje kwam mijn eerste eigen scanner de atron compu 8000.en daar na de pro 2006 en nog wat scanners van aor mijn laatste scanner was de aor 8000 porto.
Toen getrouwd nou dat was einde hobby wand ze moest die lelijke dingen en die paraplu niet in de woonkamer en tuin dus ruim 10 jaar niet meer geluisterd en gescheiden.
Tot ik laats een doos open trok en m'n oude vertrouwde aor 8000 weer tegen kwam nou die deed het niet meer de batterijen zaten er nog in en waren gaan lekken.
Maar het begon weer te kriebelen dus op marktplaats een comtel 205 gekocht voor €30 toen ik hem binnen kreeg bleek dat het backlight kapot was ,ik ben toen gaan kijken op het net en zodoende hier terecht gekomen en het schermpje weer voorzien van nieuw leven.
Ik heb nu sinds een week ook een ubc 125 xlt en een mooie disconne antenne staan en ontvangt redelijk goed.
Groetjes,
Ben