Auteur Topic: Bearcat BCT15X lijkt helemaal niets te ontvangen..  (gelezen 11218 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Pd1ldb

• Nieuw Lid
  • *
Re: Bearcat BCT15X lijkt helemaal niets te ontvangen..
« Reactie #15 Gepost op: 3 december 2016, 10:56:26 »
Heeft er iemand anders wellicht een settings bestand voor mij van een bct15x wat ik er in zou kunnen zetten met een frequentie bestand wat goed is ?
gr,
Leo

Je kunt ook http://www.frequentiedatabase.tk/ raadplegen en een beetje typewerk.

Ja snap ik maar ik vermoed toch dat er iets met settings niet goed staat, maar wat geen idee. Als ik gewoon handmatig de frequentie intyp op de scanner van pi2nos blijft het angstvallig stil.. Dus een settings bestand is eigenlijk het belangrijkste vermoed ik, maar wellicht heb ik het helemaal mis..

gr,
Leo

Offline Luister Amateur

• Monteur
  • Gevorderd Lid
  • 73
« Reactie #16 Gepost op: 3 december 2016, 13:09:05 »
hoi Leo als je hand matig een frequentie invoert dan moet je ontvangst hebben . en even buiten gaan staan voor beter ontvangst . je weet het maar nooit
wat ook kan dat je scanner overstuurd raakt om dat je zo dicht bij de mast zit van de NOS . nou veel succes er mee

Offline Pd1ldb

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 3 december 2016, 13:51:25 »
hoi Leo als je hand matig een frequentie invoert dan moet je ontvangst hebben . en even buiten gaan staan voor beter ontvangst . je weet het maar nooit
wat ook kan dat je scanner overstuurd raakt om dat je zo dicht bij de mast zit van de NOS . nou veel succes er mee

Nou net al wel wat ontvangst in de airband, dus er gebeurt nu wel wat ;-)

gr,
Leo