Goed, heb wat met Mark heen en weer gemaild en wat wijzer geworden. Het CSV formaat is echt heel eenvoudig, dus dat is geen probleem. Maar: zelfs als ik alleen de belangrijkste NL frequenties filter hou ik er nog ruim 13.000 over in 470 groups (plaatsen, vliegvelden etc). Dat gaat 'm dus niet worden in max 200 scanlists...
Wat wel kan, is een aantal bestanden maken, waarbij elk bestand of een provincie omvat of een gebruikersgroep als luchtvaart, verhuur, dat soort dingen. Dan hou je een bestand of 20 over, met elk lang geen 200 scanlists. Ik kan er dan ook een lijstje bij doen met de namen van de bijbehorende scanlists, elke group heeft bij mij toch al een max 16 tekens alphatag. Is iets meer werk, maar te doen (ik gok een paar avonden). Nadeel is wel dat je dus gebonden bent aan een provincie of gebruikersgroep, of dat je zelf aan de slag moet om zaken samen te voegen.
Andere optie is om een export te maken in TRX1 CSV formaat, maar dan zonder gevulde scanlist kolom. Als extra dan twee kolommen met mijn System (gemeente of gebruikersgroep) en Group (plaats of andere onderverdeling van de gebruikersgroep). Kun je zelf aan de slag. Dit is voor mij veel minder werk (ik gok een kwartiertje in totaal...).
Ik heb overigens zelf geen TRX1, dus zelf testen kan ik niet.