Ik kan het topic mij niet zo voor de geest halen en normaal reageer ik ook niet op dit soort topics.. Echter, vandaag eens wel
De poster wordt "aangesproken" op taalfouten > misschien is iemand wel dyslectisch?
Terechte opmerking, laat daar geen misverstand over bestaan.
Echter ik maak een verschil met diegene die een topic begint dat hij/zij dyslectisch is of die dat niet doet.
Wellicht dat anderen dat ook doen of het zegt iets over mij.
Ik weet niet of het zo is maar ik kan mij voorstellen dat als mensen beginnen in hun bijdrage dat ze bijv.
dyslectisch zijn veel meer begrip en support kunnen verwachten dan mensen die dat niet doen.
Er wordt naar mijn bescheiden mening te makkelijk gedacht, ik ben dyslectisch en daarmee klaar.
Communiceren is o.a. dat wij elkaar verstaan en nog veel belangrijker: elkaar begrijpen.
Nu is dit natuurlijk hobby en vergelijken met (mijn) werk is wellicht niet eerlijk.
Echter mensen met dyslexie kunnen en mogen werken in het vliegtuig onderhoud. We kunnen er alleen geen rekening mee houden.
Diegene met het probleem zal er zelf iets mee moeten doen. (woordenboeken, spellings controle)
De mogelijkheden zijn er...
Dat gezegd hebbende, dit is alleen hoe ik erin sta en ik ben wellicht ook gevormd hierin door mijn werk.
Fijne zondag nog!