Auteur Topic: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor  (gelezen 175078 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Tom-

• Gevorderd Lid
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #315 Gepost op: 15 oktober 2025, 17:25:41 »
Ik ververs de pagina meestal, dan kun je weer even. Die schermvullende ads zijn uiterst irritant.

Online Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #316 Gepost op: 15 oktober 2025, 17:26:06 »
Is er niet een trucje om de reclames op de mobile site te skippen..? Heb onderweg de monitor vaak op staan en je blijft aan het klikken elke keer met die reclames in beeld.

Installeer de pagina als app (PWA). Eerder uitgelegd in dit topic. Als je geen popup te zien krijgt, dan de pagina opslaan als... En dan verschijnen er opties die per browser verschillend zijn en ik dus niet weet wat jij te zien krijgt. Bijvoorbeeld "pagina installeren", "installeren als app", "toevoegen aan startscherm". Probeer het eens.

Offline Henk Voortwijs

• Gevorderd Lid
  • IK MOET HELEMAAL NIKS!
« Reactie #317 Gepost op: 19 oktober 2025, 16:51:31 »
Is er niet een trucje om de reclames op de mobile site te skippen..? Heb onderweg de monitor vaak op staan en je blijft aan het klikken elke keer met die reclames in beeld.

Een adblocker installeren, ik gebruik uBlock Origin.
BC785D; UBC780XLT; UBC3500XLT; UBC9000XLT; Sangean ATS-909X; TP-100 BASIC; Galaxy AF-A27; Midland Alan 48 Plus; TYT TH-8600

Online Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #318 Gepost op: 19 oktober 2025, 18:57:49 »
Een adblocker installeren, ik gebruik uBlock Origin.

Ik snap wat je schrijft. Echter; als iedereen dit zou doen dan kunnen we echt de stekker eruit trekken.
Op basis van die feedback kun je zelf bepalen of dit nu zo'n handig advies is...

Offline Henk Voortwijs

• Gevorderd Lid
  • IK MOET HELEMAAL NIKS!
« Reactie #319 Gepost op: 20 oktober 2025, 11:13:15 »
Ik snap ook wat jij schrijft. Ik vind echter al die advertenties en popups op websites zeer irritant en ben daar dus kennelijk niet de enigste in. Anders zouden er ook geen adblockers zijn. Ik heb enkel een vrijblijvend advies gegeven en het staat een ieder vrij om hier wel of niet wat mee te doen. Overigens kun je in zo'n adblocker ook uitzonderingen aangeven van sites waar je wel advertenties van wilt zien. Je kunt zelfs per advertentie blokkeren of niet.
BC785D; UBC780XLT; UBC3500XLT; UBC9000XLT; Sangean ATS-909X; TP-100 BASIC; Galaxy AF-A27; Midland Alan 48 Plus; TYT TH-8600

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #320 Gepost op: 26 oktober 2025, 08:42:10 »
Ik heb Safari even geïnstalleerd op de smartphone en m.p2kflex.nl werkt hier prima op.

Online Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #321 Gepost op: 26 oktober 2025, 09:08:35 »
Ik heb Safari even geïnstalleerd op de smartphone en m.p2kflex.nl werkt hier prima op.

Kun je die ook als app installeren, full screen? Of anders toevoegen als... Dat werkt soms hetzelfde

https://www.bitcot.com/how-to-install-a-pwa-to-your-device/#Installing_a_PWA_on_iOS

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #322 Gepost op: 26 oktober 2025, 09:50:34 »
Ja hoor, geen enkel probleem.