Auteur Topic: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor  (gelezen 168230 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #270 Gepost op: Gisteren om 19:50:03 »
Hi Hunter, in Safari gaat het ook goed. Browsers van DuckDuckGo en Brave niet.

Oke, als ik mijn inmiddels goede vriend AI deze vraag stel dan ondersteunt DuckDuckGo deze aanpak inderdaad niet. Brave zou het wel moeten ondersteunen, dus het is niet duidelijk waarom dat niet zou werken. Het zou dezelfde support als Chrome moeten hebben en die toont mij een soort popuop dat de site als app geïnstalleerd kan worden.

Als dat niet zo is dan denk ik, als ik er wat statistieken op na sla, dat het niet de moeite waard is er verder tijd in te steken. De ondersteuning is nu al ruim 90%, zo niet 95% van de browsers (qua gebruikers, niet qua browsers). Voorlopig laat ik het even zo denk ik.

Zojuist wel wat aanpassingen gedaan in expert.p2kflex.nl om die menubalk bovenin dynamisch te verbergen. Na laden verschijnt deze 10 seconden en na scrollen 5 seconde. Die oranje infobalk wordt (op verzoek) eenmalig getoond na laden van de pagina.

Offline Noway

• Gevorderd Lid
« Reactie #271 Gepost op: Gisteren om 20:15:51 »
Hi Hunter, ik heb het gevonden waardoor het bij DuckDuckGo iOS wel lukt. Ga in DDG naar de site en klik vervolgens op het Hamburgermenu (3 streepjes), daarna op Delen en vervolgens Zet op beginscherm.

Deze optie zit er bij Brave niet in.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #272 Gepost op: Gisteren om 20:34:21 »
Hi Hunter, ik heb het gevonden waardoor het bij DuckDuckGo iOS wel lukt. Ga in DDG naar de site en klik vervolgens op het Hamburgermenu (3 streepjes), daarna op Delen en vervolgens Zet op beginscherm.

Deze optie zit er bij Brave niet in.

Dat is toch wel heel grappig, dan zit AI er ook weleens naast. Veel van de meest recente nieuwe opties/aanpassingen zijn (deels) met de hulp van AI geschreven.

Offline Noway

• Gevorderd Lid
« Reactie #273 Gepost op: Gisteren om 20:38:54 »
AI zit er niet naast, maar weet het nog niet In de bèta van Brave zit het er ook niet in, dus ik maak hier een melding van.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #274 Gepost op: Gisteren om 20:58:08 »
PWA support gaat het om. Progressive Web Apps

Offline Noway

• Gevorderd Lid
Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #275 Gepost op: Gisteren om 21:14:13 »
Hierbij een workaround voor Brave https://www.friedrichkurz.me/posts/2022-08-21-pwa-with-brave/ Melding hadden ze al van me.