Beste leden,
Zoals sommigen wellicht al weten doe ik sinds enige tijd een deel van het beheer van FrankiePlankie's
p2kflex monitor. Aan die monitor hangt een forum maar aangezien dat forum meer boards heeft dan actieve gebruikers lijkt het mij wijs om de discussie te integreren op het scannerforum, aangezien het meeste capcode-gerelateerd is.
Voor de meer specifieke
p2kflex gerelateerde zaken is inmiddels een apart board geopend alwaar natuurlijk niet alleen de overstappende
p2kflex forumleden zaken kunnen melden maar uiteindelijk alle gebruikers van het scannerforum, voor zover die natuurlijk gebruik maken van deze monitor.
Het gros van de postings is capcode-gerelateerd en zal dus weinig extra berichten genereren, anders dan de updates die hier toch wel geplaatst werden. De meer specifieke postings zijn 1 tot max 5 per week, dus ook dat zou het probleem niet mogen zijn (denk ik).
Deze posting is dan ook meer ter kennisgeving (wat gebeurt er ineens op het forum?) voor de leden van het scannerforum, waarbij we natuurlijk altijd open blijven staan voor tips en suggesties

Ohja, en de oplettende gebruiker had de
p2kflex knop in het menu natuurlijk al ontdekt