Auteur Topic: nieuw op dit forum  (gelezen 2320 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

dynabob

• Gast
nieuw op dit forum
« Gepost op: 14 april 2015, 21:01:51 »
mijn naam is rob broeiman en ben sinds net lid van dit volgnes mij leuke forum. ik heb een kenwood r 2000 als ontvanger staan en ben nog op zoek naar de ultieme buitenantenne. momenteel heb ik een draad er aan hangen en krijgg al behoorlijk wat binnen maar dat kan beter. ik kan geen draadantenne kwijt dus ben naarstig aan het zoeken naar een alternatief. wie heeft er idee of leuke oplossingen voor mij die zijn welkom. mvg uit mijdrecht van rob broeiman.

Offline PE9PE Rob

• Gevorderd Lid
Re: nieuw op dit forum
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2015, 21:28:35 »
mijn naam is rob broeiman en ben sinds net lid van dit volgnes mij leuke forum. ik heb een kenwood r 2000 als ontvanger staan en ben nog op zoek naar de ultieme buitenantenne. momenteel heb ik een draad er aan hangen en krijgg al behoorlijk wat binnen maar dat kan beter. ik kan geen draadantenne kwijt dus ben naarstig aan het zoeken naar een alternatief. wie heeft er idee of leuke oplossingen voor mij die zijn welkom. mvg uit mijdrecht van rob broeiman.

Hallo Rob,

Welkom.

Een prima antenne voor jouw R2000 is een MiniWhip welke ook wordt gebruikt op de WEBsdr van Universiteit Twente.
http://www.vandijkenelektronica.nl/main.php?action=product&categories_id=0&products_id=3521

Succes.
73
Rob
PE9PE

Online www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2015, 21:37:21 »
Rob, welkom op dit forum. Veel lees -en schrijf plezier. Grt. Wen.

Offline PDJ10

• Gevorderd Lid
    • Radio Eclips
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2015, 08:29:27 »
Welkom  ;)
DJ op internetstream (www.radioeclips.nl).
Iedere avond live te beluisteren vanaf 18.30 uur - 21.00 uur en op verzoek.