Beste mede-luisteraars. Ook ik ben nieuw op dit forum, Mijn naam is Wilco, kom uit Helmond (Brabant uid Oost) en ben 46 jaar.
Vanaf mijn 16e heb ik diverse scanners gehad en heb altijd met veel plezier geluisterd. Met name door de komst
van C2000 is mijn belangstelling minder geworden en belande mijn scanner (Yupiteru MVT 7100) in één of andere lade.
Via een bericht vorige week van vliegtuigenspotter.nl werd ik getriggerd en is mijn belangstelling weer toegenomen.
Ik heb via dié webshop de UBC3500XLT aangeschaft. Ik moet zeggen: er is in de tussenliggende tijd erg veel
veranderd en verbeterd. Waar ik momenteel het meest verheugd mee ben is de mogelijkheid dat deze scanner via
mijn computer te programmeren is.
Ook heb ik weer mijn Yupiteru mvt 7100 te voorschijn gehaald. Helaas ben ik de lader hiervan kwijt!
Om deze toch te kunnen gebruiken heb ik batterijen in een externe oplader opgeladen. Hij functioneert nog
steeds prima. (Mocht iemand nog een originele lader hebben, dan houdt ik mij aanbevolen).
Heb nog wel geprobeerd om een universele adapter te gebruiken maar bij het minste geringste aanraken
van de voedingsdraad treed er storing op en ben ik (weer) alle geprogrammeerde frequentie's kwijt.
Inmiddels heb ik toch weer menig uurtje doorgebracht op diverse scannerfora.
Ik hoop hier de nodige info te kunnen vinden en waar nodig wil ik ook mijn steentje bijdragen om mensen
te helpen die met vragen zitten.