Auteur Topic: Close Call op xlt92  (gelezen 4592 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Kme

• Gevorderd Lid
Close Call op xlt92
« Gepost op: 18 augustus 2014, 13:15:00 »
Hallo medemensen,

Ik ben nu aan het stunten met de CC functie op de xlt92. Echter ik vind hem niet  ???.

Ik heb al via een youtube filmpje gekeken. Ik heb via de handleiding gezocht. Maar hoe het beschreven staat, zo lukt het bij mij niet. Lijkt wel of het op mijn apparaat niet zit. Ik moet volgens de handleiding eerst de 'functie' toets indrukken en daarna een toets met een symbool waarbij er een 'c' in een soort van rondje staat. Die vind ik echter niet. Onderstaand een foto van mijn xlt92.

Iemand enig idee hoe of wat?

Offline Xarioga

• SSC/ICT en Telecom - (Rijksoverheid)
  • Gevorderd Lid
  • Eric - Den Haag / Leidschenveen
    • The ErLoices
Re: Close Call op xlt92
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2014, 13:30:39 »
Die toets (c) Wordt op de 92 aangegeven tussen de Hold en de 1 toets.

Dus houdt de Function toets ingedrukt, en druk dan ook nog 2 Sec. lang op de Hold toets.

http://www.uniden.com.au/RESOURCES_MAIN/pdfs/UBC92XLT_for_web.pdf
Ubc3500xlt / Ubcd3600xlt | Uv9r-Era
Rh951s / Rh103 / Srh805s | Rhf10 / Na666 / Mr77b

Offline Xarioga

• Gevorderd Lid
    • The ErLoices
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2014, 13:45:08 »
Ik kon mijn berichtje niet meer aanpassen.

Je zou kort op de Funct. Toets moeten drukken, en dan 2 Sec lang op de Hold toets. Echter zie ik ook dat er bij jou afbeelding er inderdaad geen (c) symbool aanwezig is.
Alle handleidingen laten deze echter wel zien zowel de engels als nederlands talige. Is jou 92 wel een europese versie ?

Offline Kme

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2014, 13:58:38 »
Ik kon mijn berichtje niet meer aanpassen.

Je zou kort op de Funct. Toets moeten drukken, en dan 2 Sec lang op de Hold toets. Echter zie ik ook dat er bij jou afbeelding er inderdaad geen (c) symbool aanwezig is.
Alle handleidingen laten deze echter wel zien zowel de engels als nederlands talige. Is jou 92 wel een europese versie ?

Hoi,

Bedankt voor je reacties. Ik heb alle twee de opties geprobeerd, echter geen reactie van de scanner. Dat symbool staat er bij mij inderdaad niet op. Hoe kan ik zien wat voor versie ik heb?

Op de achterkant staat 'ontworpen en gemaakt in Japan'. Zal dan wel geen Europees model zijn :-(

Offline Xarioga

• Gevorderd Lid
    • The ErLoices
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2014, 14:45:59 »
Ik ben nog ff aan het google'n geweest. Het enige wat ik vondt, is dat de europese versie GEEN Close Call functie heeft, maar de Amerikaanse WEL.
Misschien kan je hem nog ruilen voor Bijvoorbeeld de 125XLT of de 3500XLT Deze hebben allebei de CC functie.

Handleiding UBC125XLT http://www.vliegtuigenspotter.nl/webwinkel/UBC125XLT.pdf
HAndleiding UBC3500XLT http://marksscanners.com/3500/3500.shtml

Offline Tom(zulu10)

• Top Lid
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2014, 14:46:04 »
Hoi,

Bedankt voor je reacties. Ik heb alle twee de opties geprobeerd, echter geen reactie van de scanner. Dat symbool staat er bij mij inderdaad niet op. Hoe kan ik zien wat voor versie ik heb?

Op de achterkant staat 'ontworpen en gemaakt in Japan'. Zal dan wel geen Europees model zijn :-(

Op die van mij staat 'ontworpen en gemaakt Uniden Japan' en die heeft wel het close call teken bij de hold knop zitten en het werkt prima ;-)

Offline Xarioga

• Gevorderd Lid
    • The ErLoices
« Reactie #6 Gepost op: 18 augustus 2014, 14:53:46 »
Hoi,

Op die van mij staat 'ontworpen en gemaakt Uniden Japan' en die heeft wel het close call teken bij de hold knop zitten en het werkt prima ;-)

@Tom, Dan heb jij dus de Amerikaanse versie :)
@Kme, Dan heb jij dus de Europese versie :( Misschien is er een aangepaste Firmware hiervoor beschikbaar, om alsnog CC te verkrijgen ????

Offline Kme

• Gevorderd Lid
« Reactie #7 Gepost op: 18 augustus 2014, 15:33:32 »
Bedankt allen voor de reacties. Ik zal dan wel geen 'CC' erop hebben zitten. Jammer. Dan maar dmv de chain search mijn gebied afscannen.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Mvg

Offline counterstrike

• Top Lid
« Reactie #8 Gepost op: 18 augustus 2014, 23:22:04 »
De UBC 72 XLT heeft ook de close call functie en lijkt sprekend op de 92.

Met vriendelijke groet,
Peter