Auteur Topic: Rotterdam The Hague Airport  (gelezen 4181 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

paul19622

• Gast
Rotterdam The Hague Airport
« Gepost op: 18 juli 2014, 11:10:02 »
Zojuist bij het aanzetten van de scanner hoor ik op de 172.1300 MHz TQ 162.2 gesprekken over toegang baan en termen als airport 1 en airport 2. Het klinkt mij ook bekend in de oren van vroeger dus is dit met zekerheid Rotterdam The Hague Airport. Is dit iets nieuws of heb ik het e.e.a. gemist en zaten ze al op dit kanaal. Wel weet ik dat vroeger Stena Hoek van Holland werkte op dit kanaal, Rotterdam The Hague Airport heb ik er nog nooit op gehoord, en zaten deze nu niet digitaal?

Paul,

Online Mose

• Gevorderd Lid
  • Rotterdam
Re: Rotterdam The Hague Airport
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2014, 11:17:52 »
Rotterdam the Hague airport gebruikt deze frequentie al zo lang als ik mij herinner. Dit is het baankanaal. Zenden overigens met een goede antenne, want ik hoor ze perfect met 10 S-punten in Rotterdam Centrum.
Met vriendelijke groet,

Mose (Spreek uit 'Moos' ;))

paul19622

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2014, 11:21:46 »
Rotterdam the Hague airport gebruikt deze frequentie al zo lang als ik mij herinner. Dit is het baankanaal. Zenden overigens met een goede antenne, want ik hoor ze perfect met 10 S-punten in Rotterdam Centrum.

Nou vreemd want het kanaal draait constant mee in de scanner en het is voor het eerst dat ik er nu iets op hoor. Maar bedankt voor de info ik ga hem er in de andere scanner ook even bijzetten.  8)

Paul,

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2014, 11:52:04 »
Staat trouwens gekoppeld met 121.7500.