Hallo,
Ik heb over het onderwerp een vraag waarvan ik maar niet achter het antwoord kan komen.
Heb vandaag 37 Systems, 282 Groups, 6189 Channels in mijn scanner geprogrammeerd, alles met naam en toenaam.
Het probleem is dat als deze scant hij maar 26 systems "ziet".
Het system met de naam van bv "zendamateurs"ziet die niet en dat terwijl als ik alles met de draaiknop langs gaat deze en andere die hij niet ziet wel degelijk erin staan.
Heb de lijst gecheckt over de systems die hij niet ziet zeg maar, en daar staan wel degelijk frequenties en dergelijke in dus die moeten er zijn gegaan lijkt mij.
Toen ik 'm programmeerde heb ik eerst alles laten schonen door clear all systems door de software alvorens alles naar de scanner te zenden.
Wat doe ik verkeerd dat hij die niet kan zien klaarblijkelijk?
Wil iemand die hier goed vanaf weet hoe deze quickkeys en dergelijke werken mij eens uitleggen hoe dat nu precies zit aub?
In de engels talige handleiding die mij is toegezonden, daar kan ik het niet in vinden over dit probleem, ondanks dat ik met engels totaal geen probleem hebt.
Als die scant zie je de system namen voorbij komen en die andere waar ik over schreef hierboven dus niet en dat is nu het vreemde ervan.
Ook heb ik de scanner voor al dit alles gereset, dus fabrieks schoon zeg maar....
En hoe moet ik de twee regels met getallen in het display 'lezen'? Er staat SQ en GR, dat zegt mij wel iets hoor maar hoe te gebruiken...
Ik nodig hierbij een ieder die hier meer over weet uit om een oplossing aan te dragen waarvoor ik iedereen hartelijk wil bedanken voor de te nemen moeite,
Groetjes, Bert