0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Hallo Allemaal,Ik had een vraag waar kan ik zien met welke TQ ze werken met de 780XLT van bijvoorbeeld de GVB.Groetjes David Meijer uit Gouda
Weet iemand in welke uitgang het stekkertje moet voor een online stream ik zie twee uitgangen tape out en ext. sp. welke van de twee moet ik heb en welke uitgang moet ik hebben op me pc daarvoor.
Citaat van: david_meyer25 op 25 maart 2014, 14:59:38Weet iemand in welke uitgang het stekkertje moet voor een online stream ik zie twee uitgangen tape out en ext. sp. welke van de twee moet ik heb en welke uitgang moet ik hebben op me pc daarvoor.ext. sp
Citaat van: lpz-nl13161 op 25 maart 2014, 15:31:56Citaat van: david_meyer25 op 25 maart 2014, 14:59:38Weet iemand in welke uitgang het stekkertje moet voor een online stream ik zie twee uitgangen tape out en ext. sp. welke van de twee moet ik heb en welke uitgang moet ik hebben op me pc daarvoor.ext. spEn ik de pc zelf.
Heb ik gedaan moet ik nog ergens anders wat veranderen in mijn pc om het geluid goed te horen of niet.
Moet mijn volume van mijn scanner helemaal voluit staan of niet.
Zelfs dan hoor ik alleen gekraak en af en toe een beetje muziek.Ik test het met Q-music 100.7 fm.