Hallo,
Ik woon in Oegstgeest in een serviceappartement,begane grond,het is een gebouw van,in het totaal 4 woonlagen.
Nu was mijn idee om op het platte dak een een antenne te plaatsen en vervolgens de kabel onder het grind door,de regenpijp in en op mijn woonlaag de pijp uit,door de muur mijn huis in,kat in het bakkie,hond in het mandje.
Mijn buurman is zendgemachtigd,en heeft daarom staat er van hem een antenne op het dak(met vergunning)met daaraan gekoppeld een schotel,dus,dacht ik,dan kan die van mij er ook nog wel bij.
Maar nee hoor,hebben ze bij de woningbouw een mannetje in dienst genomen,die controles uitvoert op misstanden in en aan gebouwen,en dat loopt af en toe zo enorm de spuigaten uit.
Dus is mijn gedachte als volgt,als ik nu aan de voorzijde(zuid-westen) en aan de achterzijde(noord-oosten)een antenne zet,begane grond,ongeveer 3,5 meter boven maaiveld,en de twee kabels samenvoegd,kan ik toch wel een aardig scannerbeeld krijgen,misschien een klein beetje verlies,maar toch.
Ik krijg dan twee halve cirkels van 180 graden,of denk ik nu te science fictionachtig?
Wat denken jullie hiervan,
Ruud.