Auteur Topic: Nieuwe Uniden scanners  (gelezen 5067 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Simonn

• Gevorderd Lid
Nieuwe Uniden scanners
« Gepost op: 15 november 2013, 00:07:59 »
FOR IMMEDIATE RELEASE:Uniden America
Irving, TX
Uniden America will be announcing their newest flagship scanners in an online event at noon Central Time on Saturday, November 16. The web site for the announcement is:
.
The presentation will last about 20 minutes. Additional details will follow the presentation.

Uniden America is the industry leader in public safety scanning.

We gaan het zien...  :)

Offline Erik

• Top Lid
Re: Nieuwe Uniden scanners
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2013, 06:48:15 »
Voorlopig zie ik niets als ik op play klik

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2013, 07:54:13 »
Voorlopig zie ik niets als ik op play klik

'Uniden America will be announcing their newest flagship scanners in an online event at noon Central Time on Saturday, November 16.'

Offline Bram

• Beginnend Lid
  • **
  • Bram, Oud-Beijerland
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2013, 16:40:16 »
bij RadioReference.com is er al een tijdje een leuke discussie hierover aan de gang. Ieder suggereert het zijne. Ook Uniden zelf houdt het vuurtje warm.
Voor zover ik na kan gaan trekken ze de lijn BC125 door.

Offline Mark Schutte

• Top Lid
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2013, 19:00:14 »
Het gaat dus om 2 nieuwe scanners die in januari 2014 op de Amerikaanse markt zullen verschijnen.
Met o.a. de nieuwste digitale modes zoals gebruikt in de VS bij het APCO-25 syteem.
Helaas geen mototrbo of nexedge, daar zullen we nog een tijdje mop moeten wachten vrees ik.
Het basismodel heeft en als nieuwtje WiFi aan boord zodat je hem remote kunt besturen en beluisteren via je smartphone of tablet met een gratis app.
De portable heeft - op een 4Gb SDcard - een volledige USA/Canada frequentie database aan boord en een recording functie.
Verder alles wat we al kennen van eerdere modellen zoals CloseCall
Prijzen: 499 USD voor de portable en 599 USD voor het basismodel incl. software
http://info.uniden.com/Newscanners

Offline freaky33

• Gevorderd Lid
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2013, 19:54:00 »
Mooi dingetje, maar alleen in de US interessant, daar is nog politie, brandweer etc. analoog mee te luisteren.

Offline Scanner Brussels

• Gevorderd Lid
Meerwaarde wat mij betreft
« Reactie #6 Gepost op: 9 december 2013, 08:02:30 »
Mooi dingetje, maar alleen in de US interessant, daar is nog politie, brandweer etc. analoog mee te luisteren.

Dat gaat hier toch ook werken met wat er nog in de lucht is? Geen politie of EMS maar er is nog zoveel te horen en verkennen.
En die bediening via de smartphone of tablet ziet er leuk uit. Als iMac gebruiker had ik tot op heden (tenzij windows module) nog geen mogelijkheid om de scanner te programmeren of te bedienen. Een absolute meerwaarde als ik het zo bekijk.

Scanner Brussels

Ron 01

• Gast
Re: Meerwaarde wat mij betreft
« Reactie #7 Gepost op: 12 december 2013, 20:23:19 »

Dat gaat hier toch ook werken met wat er nog in de lucht is? Geen politie of EMS maar er is nog zoveel te horen en verkennen.

Scanner Brussels

Er is lang niet meer zoveel te beluisteren, en daardoor denk ik niet dat ik nog diep in de buidel zal tasten om deze scanner(s) aan te schaffen. Ik doe het voorlopig nog met wat ik heb.
Dat neemt niet weg dat het mooie apparaten zijn.

Mvg Ron