Auteur Topic: Storing  (gelezen 2126 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Shorty

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 480
Storing
« Gepost op: 7 mei 2013, 20:01:58 »
Ik heb sinds een tijdje een storing door mij hf  ontvangst. Het klinkt als een kras op een toenmalige lp... Het duurt 1 seconde of zo en dan herhaalt het zich weer. Wat kan dat zijn? Heb geen nieuwe voedingen, en waarvan ik dacht dat het de schuldige was blijkt het toch ook weer niet te zijn, aan en uitzetten en geen verschil. Er blijft een mogelijkheid open nl misschien iets militair in de buurt. Wie een idee heeft die mag het zeggen.. Oh ja, en soms verdwijnt het weer een tijdje.. Er is mee te leven maar toch.. Alvast bedankt.

Grtz en 73'

Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France

Online Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2410
  • Apres moi le deluge
Re: Storing
« Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2013, 20:31:03 »
Gezien het gebied waar jij je bevindt, zou ik niet vreemd omkijken als de oorsprong iets mil's is. Genoeg leuke oefenterreintjes daar  ::)
Luisterspulletjes :)

Offline Shorty

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 480
Re: Storing
« Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2013, 21:13:12 »
Hoi Henri,

Oh yeah! Vorige week is de lancering van een raket, niet zo heel ver hier vandaan, testrange van ik dacht Arcachon of daar in de buurt, nog fout gegaan...

In deze buurt zitten veel SF units, dehalve ook nogal wat buren die bij die fabriek werken..., en van de in Mali omgekomen Fr militairen kwamen de meesten uit zw Fr...

Maar goed, storing is weer weg en ik ontving zojuist Mumbai radio op 8.879, dus het valt weer mee.

Grtz en 73

Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France