Auteur Topic: Miracle Ducker IL, mijn ervaringen  (gelezen 2302 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Charlie

• IBS Service engineer
  • Beginnend Lid
  • **
  • Een banaan kan alleen maar krom staan......
    • HAM radio PA1CD
Miracle Ducker IL, mijn ervaringen
« Gepost op: 21 december 2012, 16:29:51 »
Vandaag mijn bestelde Miracle Ducker IL binnengekregen. Besteld via Moonraker UK.
Van tevoren een beetje sceptisch, er werden wonderen verteld over dit apparaat.
Nu een halve dag in mijn bezit in combinatie met een Icom IC-R20, kan ik vertellen, het is een klein wondertje!
Ik gebruik hem in combinatie met de bijgeleverde whip antenne en de ontvangst met name op de Amateurbanden van 3,5 tot 28Mhz is de ontvangst stukken beter.
Voorheen met alleen de antenne aangesloten ontvang ik bijna niets in huis op de KG, nu met de Ducker ertussen ontvang ik de signalen en kan ik fatsoenlijk meeluisteren op deze banden zonder beslist voor het raam te moeten staan.
Het is niet heel goedkoop, 140gbp incl verzendkosten. Maar de Ducker is zijn geld meer dan waard. Nu weer veel meer plezier gekregen in het luisteren op de KG Amateurbanden.
Uniden 200e, Icom IC-R15, 6x Uniden UBC760XLT, AOR DV1, Whistler TRX1 en 2, inverted V 40,20, 17. Beam 6m, 2m, 70cm. High-end fed RX. High-end fed 20m, 2x Discone AOR en Diamond

Offline RenWvZ

• Gevorderd Lid
Re: Miracle Ducker IL, mijn ervaringen
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2012, 19:43:38 »
Het wonder is dat de bestaande antenne nu wordt voorafgegaan door een antennetuner.
En dat zal zeker een verbetering van het signaal geven.
Fijn dat het je een zoveel betere ontvangst geeft.

René van Zon