Het kan natuurlijk wel maar of je er iets mee opschiet ? Er zit geen enkele demping of iets in dus je krijgt
een behoorlijke mis aanpassing.
Ik heb diverse van die dingen hier liggen dus als je het wilt proberen ?
Als je wilt kan ik er wel een opsturen.
Hoi Jan,
Graag, als het niet teveel is! Ik wil wel een beetje spelen en testen eigenlijk. Het zijn van die dingen waar je je niet zo snel een bult aan valt qua financiën

Uiteraard hoeft het niet voor niets.
Volgens mij zijn wij elkaar al eens tegen gekomen op Hyves ;-) Ik ben de "Francina die geen forwards en spam wil"

Zelfde hobby: fotografie. Ik zit alleen niet meer op Hyves maar op Facebook. Mijn adres staat wel op de website (even op het wereldbolletje klikken

)
Ik zag bij de topic "Hoe ziet jouw shack eruit?" een perfecte oplossing voor het antenneprobleem hier. Ik mag geen buizen e.d. aan de gevel bevestigen en op ons dak hebben we niet van die mooie grote schoorstenen van baksteen. Maar de foto met pallet gaf inspiratie. Aanvankelijk wilde ik een paar zijpanelen van een oude bigtower op het dak leggen en daar kleefvoetantennes op zetten. Maar dat redt het natuurlijk niet bij een goede discone of smalband antennes zoals Robert bedoelde.
Alvast bedankt!
@ Discriminator: Zou er geen parallelweerstandje in zitten die het weer op 50 Ohm brengt zoals je dat ook wel ziet in die gewone splitters voor radio/TV (en dan 75 Ohm)?