Auteur Topic: Jupiter Pro pager  (gelezen 3910 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Johneke1969

• Nieuw Lid
  • *
Jupiter Pro pager
« Gepost op: 24 augustus 2012, 20:56:27 »
Hallo,

Ik heb voornemens om een nieuwe Jupiter Pro met woordherkenning  aan te schaffen, maar heb er een aantal vragen over:

- Wat is nu precies woordherkenning ??, bedoelen ze hiermee dat als ik het woord bijv.  Prio 1 intoets, ik dan de gehele melding in spraak krijg.
- Als ik met de hand programeer, kan ik dan de capcode bijv. 1108898 = monitorcode Helmond,  zelf aanpassen met de hand in BRW Helmond ??
- Kan ik alle 16 capcodes apart en naar eigen idee voorzien van mijn eigen geluidstoon ?

Ben nog in het bezit van de eerste Jupiter Apollo gold pager model V6, en deze is inmiddels zo"n 6 jaar oud.
Is er nog iemand die een programeerset hiervan heeft ?

Groet John  (Helmond)

Offline Simonn

• Gevorderd Lid
Re: Jupiter Pro pager
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2012, 22:01:05 »
Hallo,

Ik heb voornemens om een nieuwe Jupiter Pro met woordherkenning  aan te schaffen, maar heb er een aantal vragen over:

- Wat is nu precies woordherkenning ??, bedoelen ze hiermee dat als ik het woord bijv.  Prio 1 intoets, ik dan de gehele melding in spraak krijg.
- Als ik met de hand programeer, kan ik dan de capcode bijv. 1108898 = monitorcode Helmond,  zelf aanpassen met de hand in BRW Helmond ??
- Kan ik alle 16 capcodes apart en naar eigen idee voorzien van mijn eigen geluidstoon ?

Ben nog in het bezit van de eerste Jupiter Apollo gold pager model V6, en deze is inmiddels zo"n 6 jaar oud.
Is er nog iemand die een programeerset hiervan heeft ?

Groet John  (Helmond)

Ha John,

- Woordherkenning betekend dat als het woord "PRIO 1" in de melding staat, de pager dit woord filtert en bijvoorbeeld een speciaal geluidje afspeelt of de melding met prioriteit (dus ook met geluid in de stand 'stil') doorgeeft. Gesproken meldingen behoren niet tot de mogelijkheden

- Als je een capcode instelt kun je deze een label geven, bijvoorbeeld "BRW Helmond" of "HoiIkBenJohn", net wat je leuk vindt. Een capcode heeft geen standaardlabel. Net als een telefoonnummer geen standaard naam heeft. Alle eventuele namen van bijvoorbeeld online monitoren zijn zelf bedacht. Het protocol stuurt enkel de capcode mee.

- Je kunt alle codes voorzien van eigen geluiden, welke je zelf kunt maken. Je kunt ook kiezen uit één van de standaard geluiden. Let wel op dat een melding natuurlijk op meerdere codes kan binnen komen. Dan wordt de hoogst genummerde code gebruikt. Stel je dus als 1) de monitorcode van de RAC in en daaronder de lokale codes, dan zal (bijna) altijd de riedel van de RAC afgaan, en niet die van de lokale code.

Gr, Simon.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Jupiter Pro pager
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2012, 22:11:59 »
Programmeerset heb ik liggen. Niet te koop, maar als je langskomt kan ik wel voor je herprogrammeren.
Nieuwe pagers doen we gratis voorprogrammeren.