Auteur Topic: Gsm Mast  (gelezen 3396 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hutch

• Top Lid
Gsm Mast
« Gepost op: 14 augustus 2012, 16:57:49 »
Hoelang mag een Gsm mast met straalschotel die op een pand gestaan heeft.
Na sloop van het pand op een parkeerplaats staan,en kan die zorgen voor belemmering van je ontvangst.

Thnx  :)

Offline PE9PE Rob

• Gevorderd Lid
Re: Gsm Mast
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:12:11 »
Na sloop van het pand op een parkeerplaats staan,en kan die zorgen voor belemmering van je ontvangst.

Thnx  :)

Hoelang hij daar mag staan is per gemeente verschillend.

Ik neem aan dat hij niet meer gebruikt kan worden, omdat hij midden tussen de huizen staat.

Hij zal geen verstoring geven van je ontvangst.

Rob

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:35:18 »

Om welke lokatie gaat het? Overigens is de kans groot dat de mast gewoon blijft staan, afhankelijk van wie de grond is en wat het bestemmingsplan is.

Offline Hutch

• Top Lid
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2012, 17:30:30 »
Hallo PE9PE Rob, hij word dus nog wel gebruikt.en precies daarom vroeg ik me dat af of dat op deze wijze nog mag.
En het geen eventueele storing zou brengen gelukkig niet dus al waren mijn gedachten van wel.

Hoi Hunter,De Lokatie is Waalreseweg Valkenswaard oud Lts terrein.bestemmingsplannen.
Zijn er wel geweest maar ik geloof verworpen.ook om dat door de sloop van het voormalige gebouw aangrenzende woniningen zijn beschadicht.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2012, 17:35:43 »
Voor zover ik na kan gaan is het een tijdelijke mast, maar tijdelijk kan soms een ruim begrip zijn.
Afwachten dus...

Offline Hutch

• Top Lid
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2012, 17:39:20 »
Dankje voor het andwoord,Tijdelijk een lang begrip ja dat had ik al wel voorzien.hij staat al vanaf voorigjaar zo. :D
Dus wanneer hij verwijderd word of verzet kan nog een geruimetijd gaan duuren denk ik.