Auteur Topic: Rotterdam Airport kan 3  (gelezen 4115 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline spoorfan

• Top Lid
Rotterdam Airport kan 3
« Gepost op: 26 februari 2012, 14:35:19 »
Al een paar keer heb ik op 121.750 (het baankanaal van Rotterdam) horen schakelen naar kanaal 3 als test. Als ik dan snel de 3500XLT laat lopen pak ik nog net een frequentie in de 165 MHz met een Tq. Die daarna zo snel weg is dat ik de goede frequentie nog niet heb en de Tq ook niet. Het zou kunnen dat het 165.410 is met Tq 88.5, maar zoals gezegd ik ben er absoluut niet zeker van. Dit is wel een oude frquentie gekoppeld aan het baankanaal. De Tq was er toen volgens mij niet.

Iemand die wel iets heeft?

Spoorfan

Offline Daaf

• Boardmoderator
Re: Rotterdam Airport kan 3
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2012, 15:49:15 »
Al een paar keer heb ik op 121.750 (het baankanaal van Rotterdam) horen schakelen naar kanaal 3 als test. Als ik dan snel de 3500XLT laat lopen pak ik nog net een frequentie in de 165 MHz met een Tq. Die daarna zo snel weg is dat ik de goede frequentie nog niet heb en de Tq ook niet. Het zou kunnen dat het 165.410 is met Tq 88.5, maar zoals gezegd ik ben er absoluut niet zeker van. Dit is wel een oude frquentie gekoppeld aan het baankanaal. De Tq was er toen volgens mij niet.

Iemand die wel iets heeft?

Spoorfan

TQ is nieuw inderdaad.

Zie  http://www.scannerforum.nl/index.php?topic=1418.0

Offline spoorfan

• Top Lid
Re: Rotterdam Airport kan 3
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2012, 10:39:10 »
Ik kende ook de nieuwe frequentie die gekoppeld staat met het baankanaal. Dit was het oude baankanaal.
Let wel de Tq is niet zeker. En de frequentie is een schatting gebaseerd op het verleden en de snelle blik die ik kon werpen op de scanner.

Spoorfan