Auteur Topic: Uniden Bearcat BC125AT  (gelezen 37269 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline rwknew

• Beginnend Lid
  • **
Re: Uniden Bearcat BC125AT
« Reactie #45 Gepost op: 24 mei 2013, 10:01:46 »
Heb je aandelen bij andere bedrijven of zo. Bearcat is gewoon goed. Ik geef mijn mening over de manier waarop men denkt zaken te doen. Ik val jou niet aan maar geef duidelijk aan hoe men denkt dat het werkt. Behandel mijn ook met respect svp, dan doe ik dat jou ook.

PD1EU

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 24 mei 2013, 12:41:57 »
Aangezien er nog geen sprake is van een Europese uitvoering, blijft zelf importeren nog steeds interessant (met of zonder je meningen).

Offline rwknew

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #47 Gepost op: 24 mei 2013, 15:23:38 »
Sinds wanneer is het verboden om een eigen mening te hebben op basis van vaststellingen?  Door arrogantie gaan er veel bedrijven over de kop heen. Men vind zichzelf zo goed en knoeit maar raak.
Als je iets de onderkant van een markt vind op basis van eigen testen en conclusies prima. Het is krom dat er hoge bedragen worden gevraagd op basis van meetresultaten van bevooroordeelden die er te weinig aan verdienen en verhalen fantaseren. Dat radio ontvangers nu niet meer in zijn door digitalisatie is jammer. Ook in de luchtvaart gaat men steeds verder door met digitalisatie. Er is al jaren Mode S,sbs1 etc etc. Er zijn al werkende systemen die alles vol digitaal kunnen laten verlopen en met drones ucav etc zal de hele luchtvaartband ook verdwijnen. Ik ga al iets langer mee in de luchtvaart wereld als de meeste hier oud zijn. Er zijn veel betere radio's op de markt dan waar hier over wordt gesproken maar er is nu eenmaal geen budget bij velen die boven de 300 ligt en het zou sieren daar eens over na te denken. Ik zou de 125 ook gewoon uit de VS halen om vele redenen. Hij is goedkoop, via pc programmeerbaar in gratis software die er bij is geleverd en voorzien van een voedingskabel. Tegenwoordig zijn fabrikanten er zelfs te beroerd voor dit bij te leveren.