Auteur Topic: error  (gelezen 5515 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline gerard

• Beginnend Lid
  • **
error
« Gepost op: 31 december 2011, 18:42:35 »
mij pieper wil ik veranderen maar op de computer geeft hij elke keer dit aan,error devicenot responding enchech port settngs and ensure connert device is connected is daar want aan te doen en hoe . alvast bedankt gerard

Leen Ansems

• Gast
Re: error
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2011, 19:14:57 »
Als je nu eens de vraag netjes opschrijft en erbij zet over welk pagermerk en type je de vraag stelt, kan iemand misschien een antwoord geven. Wat je nu neergekwakt hebt, kunnen we niks mee.

Offline gerard

• Beginnend Lid
  • **
pieper
« Reactie #2 Gepost op: 1 januari 2012, 15:11:48 »
vergeten om er bij te zetten maar het is een pro one +

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: pieper
« Reactie #3 Gepost op: 1 januari 2012, 20:24:52 »
vergeten om er bij te zetten maar het is een pro one +

Gerard, met de zoek functie is veel te vinden.
Belangrijk, check dit eerst: onder WVista of W7 werkt het gewoon niet, je PC heeft een harde LPT poort nodig, 9V of USB ook aansluiten, pager moet aanstaan, juiste versie software gebruiken.
Zie je PPS Mode in display staan? Indien ja, er is communicatie. Indien niet, er is geen communicatie.

Ik hoor het graag.

Offline gerard

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 2 januari 2012, 12:35:14 »
ik heb gedaan wat u beschijf maar hij doet niets komt ook geen pps alleen als ik hem uit zet komt er pps in te staan  alleen wat ik al eerder beschreef over de fouten weet er geen raad meer mee heb al eerder een progamma gehad en op de computer gezet zit in de buurt van nijkerk een semafoon winkel die voor mij dat wil veranderen. groetjes gerard :'( :'( :'(

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2012, 19:53:23 »
ik heb gedaan wat u beschijf maar hij doet niets komt ook geen pps alleen als ik hem uit zet komt er pps in te staan  alleen wat ik al eerder beschreef over de fouten weet er geen raad meer mee heb al eerder een progamma gehad en op de computer gezet zit in de buurt van nijkerk een semafoon winkel die voor mij dat wil veranderen. groetjes gerard :'( :'( :'(

Wanneer je PPS ziet, is er communicatie, maar heb je de verkeerde versie software.
Wat is je email adres, dan mail ik je wat software.

Offline gerard

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2012, 17:28:35 »
het was de verkeerde soft ware moest van de eerste pro one zijn maar die heb ik nu bedankt alle maal