Auteur Topic: Voorstellen natuurlijk!  (gelezen 2747 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Robbies93

• Beginnend Lid
  • **
Voorstellen natuurlijk!
« Gepost op: 6 december 2011, 20:24:33 »
Hallo!
Ik zag dit onderwerp in het forum net pas! Terwijl ik 'al' 10 berichten heb! Haha:)

Nou ik ben Robbie, ik woon in Badhoevedorp en ik ben aangenomen bij de vrijwillige brandweer van Badhoevedorp. (nog niks spannends hoor, er wordt nog naar een opleiding voor me gezocht!) Ik ben bezig met het laatste jaartje HAVO in Amstelveen. Daarna wil ik vrijwel meteen naar de beroepsbrandweer bij een nog onbekende kazerne.. (moeilijk kiezen..) De keuzes bij mij in de buurt zijn: Schiphol, Hoofddorp, Haarlem of Amstelveen. Ik wist een tijdje zeker dat ik naar spl wilde, maar nu lijkt me dat eigenlijk een beetje saai.. omdat; als je op de crashtenders zit, ben je volgens mij alleen maar aan het oefenen; en als je op een van de tas'sen zit doe je alleen maar vertrekhal oms'jes. (en misschien afentoe een klein schalig ongevalletje..) Dusja, dan blijft er Hoofddorp, haarlem of Amstelveen over... Misschien zitten hier wel brandweer mensen van een van die kazernes?  :D

Ik vind het een heel leuk forum!

Met vriendelijke groet,

Robbie
Jupiter PRO v9.1

Laatste bericht Kennemerland:

Offline Robbies93

• Beginnend Lid
  • **
Re: Voorstellen natuurlijk!
« Reactie #1 Gepost op: 6 december 2011, 20:26:51 »
En oja! Zoals mijn onderschrift al zegt, ik ben in het bezit van een Jupiter Pro v9.1. Waar ik onder andere door dit forum heel wegwijs in geworden ben  :) !
Jupiter PRO v9.1

Laatste bericht Kennemerland:

Offline PDJ10

• Gevorderd Lid
    • Radio Eclips
Re: Voorstellen natuurlijk!
« Reactie #2 Gepost op: 7 december 2011, 09:43:25 »
Welkom  ;)
DJ op internetstream (www.radioeclips.nl).
Iedere avond live te beluisteren vanaf 18.30 uur - 21.00 uur en op verzoek.