Excuus voor mijn taalgebruik, dat had ik inderdaad niet moeten doen.
Ik vind het erg jammer dat wanneer ik met de beste bedoeling een bericht plaats er mensen zijn die menen hier op een vervelende manier op te reageren en bovendien niet kunnen lezen!
Je excuses zijn aanvaard, maar je hebt de kritiek geheel aan jezelf te wijten. Als je iets stellig gaat beweren en het klopt niet, dan zal er altijd iemand op reageren. In dit geval was ik het dus, omdat ik wel weet hoe het in elkaar zit. Dan nog blijf je mijn woorden sterk in twijfel trekken, terwijl ik die centrale gebouwd heb, alles programmeer en onderhoud. Dat ik vraag om hier geen ruchtbaarheid te geven aan de frequentie doet zeer, niet alleen bij jouw, maar ook bij andere luisteraars. Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat het een gemis is voor de hobby, aan de andere kant heeft zich recent een situatie voorgedaan waarbij de gebruiker van de frequentie ernstig werd gestoord door iemand die daar lol in had. Zeker is dat het openbaar zichtbaar zijn van frequentie EN naam van de gebruiker daar een rol in heeft gespeeld. De taxicentrale zit daar echt niet op zit te wachten. Het is geen unieke situatie. Ook forumlid Elsinga, die echt niet zuinig is om frequenties met andere leden te delen, krijgt verzoeken om het een en ander buiten de lijsten te houden. Een heleboel mensen willen niet in een telefoongids staan, of die nu van papier is of in databasevorm. De telefoonnummers bestaan, frequenties ook, maar de gebruiker erbij maakt dat het een unieke combinatie wordt, waarvan niet iedereen wil dat die gepubliceerd wordt. Je mag je gevonden gegevens rustig met andere forumleden delen, geen probleem, maar niet op deze plaats waar iedereen in de hele wereld mee kan lezen. Zo werkt internet namelijk.