Auteur Topic: Taxi st.Job Rotterdam  (gelezen 12576 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline komeet

• Gevorderd Lid
Taxi st.Job Rotterdam
« Gepost op: 23 november 2011, 09:01:04 »
Ik weet niet of er veel van ons naar de taxicentrale st. Job luisteren (kan wel eens grappig zijn als de chauffeurs een melige bui hebben) maar per 1 december a.s. zal men overschakelen naar een ander systeem.
Ik weet alleen niet of dit ook inhoud dat de twee in gebruik zijnde kanalen dan stil zullen vallen.
Mochten we per 1 december niets meer horen, weten we dan nu waar dat aan ligt.
Wat het nieuwe systeem precies zal zijn (digitaal????) weet ik helaas ook niet.

Leen Ansems

• Gast
Re: Taxi st.Job Rotterdam
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2011, 10:01:03 »
Geen ander systeem, maar naar kanaal 2. Op het huidige kanaal is er in de wagens enorme storing uit de Ariva bussen sinds de inbouw van de OV chiplezers. Vooral bij het Zuidplein met de enorme hoeveelheid bussen die daar komen en gaan, is het bijna niet te harden. Op kanaal 2 hebben ze geen last. Mocht je de frequentie vinden, dan wil ik niet dat hij hier op het forum komt te staan. Ik heb al 1 bedrijf wat vals alarm heeft door een ziekelijke geest en dat hoeven er niet meer te worden. Jammer, maar helaas komt de foruminfo dus ook in verkeerde handen. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Offline komeet

• Gevorderd Lid
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2011, 12:00:23 »
dat tweede kanaal is al een poosje in gebruik, het gaat wel degelijk om een ander systeem er wordt nu nieuwe apparatuur aan de chauffeurs uitgedeeld.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23 november 2011, 12:25:48 »
Het gaat NIET om een ander systeem en ik weet dat 100% zeker omdat ik die toestellen lever.
Mogen die oude toestellen na meer dan 20 jaar trouwe dienst niet vervangen worden?

Offline komeet

• Gevorderd Lid
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2011, 13:45:31 »
hahah weet ik veel hoelang die dingen trouwe dienst doen, we merken het wel per 1 december a.s.

Offline Ron-Zwaag

• Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • Qua Patet Orbis
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2011, 00:16:54 »
Grappig dat een nieuwbie gaat vertellen aan de leverancier wat hij voor spullen leverd, heel apart wel ;D

Offline komeet

• Gevorderd Lid
« Reactie #6 Gepost op: 24 november 2011, 10:57:36 »
??? Deze nieuwbie verteld niets over leveranties, misschien moet deze oudbie ff een cursus lezen gaan volgen............???
Ik zal verder geen berichten meer op dit forum plaatsen, mijn bedoeling was slechts mijn "collega's" luisteraars ergens op te attenderen.
Jammer dat dit verkeerd wordt begrepen en ik zal dit dan voortaan ook niet meer doen!

Offline Ron-Zwaag

• Top Lid
  • Qua Patet Orbis
« Reactie #7 Gepost op: 24 november 2011, 17:47:56 »
Tis wel grappig dat je nu gelijk op je geslachtsdeel getrapt bent en aan het lezen ligt het bepaald niet. Maar als je iets intwijfel trekt wat een leverancier hier neerzet, waarvan ik bijvoorbaat al aanneem dat hij weet waar hij het overheeft, ja dan kan je verwachten dat je antwoord krijgt he...

Offline komeet

• Gevorderd Lid
« Reactie #8 Gepost op: 24 november 2011, 18:09:19 »
Lees het eerste deel van mijn verhaal waarin ik duidelijk te kennen geef dat ik niet precies weet hoe een en ander in elkaar zit!
Dat ik de woorden van iemand anders in twijfel breng is jou conclusie!
Gelijk wil ik degenen die mij mailen over de frequentie van deze ROTTERDAMSE taxicentrale laten weten dat ik ze teleur moet stellen, ik mag deze frequentie van mijnheer de moderater niet prijs geven.
Daardoor schiet dit forum ook gelijk zijn doel voorbij maar wellicht dat jullie je tot mijnheer Leen kunnen richten?
Dan kan hij zelf bepalen aan wie hij wel en niet frequenties doorgeeft. Als leverancier zal hij die frequentie vast ook wel weten.

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #9 Gepost op: 24 november 2011, 19:43:51 »
De bewuste frequentie staat anders al wel al een heel tijdje in het pdf bestand Zuid Holland die te downloaden is via mijn site.

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
« Reactie #10 Gepost op: 24 november 2011, 19:59:45 »
De bewuste frequentie staat anders al wel al een heel tijdje in het pdf bestand Zuid Holland die te downloaden is via mijn site.

Frequenties zijn nooit geheim.

Offline Ron-Zwaag

• Top Lid
  • Qua Patet Orbis
« Reactie #11 Gepost op: 25 november 2011, 01:12:35 »
En misschien wil die lul uit Almere zich in het vervolg beperken tot aangelegenheden in zijn eigen regio!

Zo zo heb je dat helemaal zelf bedacht? Ene ff voor de duidelijkheid, tis nog altijd meneer he.
« Laatst bewerkt op: 25 november 2011, 01:15:52 door RonAlmere (Dit staat beter) »

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 25 november 2011, 05:56:26 »
Excuus voor mijn taalgebruik, dat had ik inderdaad niet moeten doen.
Ik vind het erg jammer dat wanneer ik met de beste bedoeling een bericht plaats er mensen zijn  die menen hier op een vervelende manier op te reageren en bovendien niet kunnen lezen!

Je excuses zijn aanvaard, maar je hebt de kritiek geheel aan jezelf te wijten. Als je iets stellig gaat beweren en het klopt niet, dan zal er altijd iemand op reageren. In dit geval was ik het dus, omdat ik wel weet hoe het in elkaar zit. Dan nog blijf je mijn woorden sterk in twijfel trekken, terwijl ik die centrale gebouwd heb, alles programmeer en onderhoud. Dat ik vraag om hier geen ruchtbaarheid te geven aan de frequentie doet zeer, niet alleen bij jouw, maar ook bij andere luisteraars. Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat het een gemis is voor de hobby, aan de andere kant heeft zich recent een situatie voorgedaan waarbij de gebruiker van de frequentie ernstig werd gestoord door iemand die daar lol in had. Zeker is dat het openbaar zichtbaar zijn van frequentie EN naam van de gebruiker daar een rol in heeft gespeeld. De taxicentrale zit daar echt niet op zit te wachten. Het is geen unieke situatie. Ook forumlid Elsinga, die echt niet zuinig is om frequenties met andere leden te delen, krijgt verzoeken om het een en ander buiten de lijsten te houden. Een heleboel mensen willen niet in een telefoongids staan, of die nu van papier is of in databasevorm. De telefoonnummers bestaan, frequenties ook, maar de gebruiker erbij maakt dat het een unieke combinatie wordt, waarvan niet iedereen wil dat die gepubliceerd wordt. Je mag je gevonden gegevens rustig met andere forumleden delen, geen probleem, maar niet op deze plaats waar iedereen in de hele wereld mee kan lezen. Zo werkt internet namelijk.