Auteur Topic: Boek over scannen  (gelezen 3584 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline jmb-r

• Nieuw Lid
  • *
Boek over scannen
« Gepost op: 15 november 2011, 02:12:38 »
Hallo lezers,

Weet een van jullie waar een nederlandstalig boek te koop is, waarin alles staat over scannen. Graag titel en en leverancier

Alvast bedankt, JMB, Aruba

Leen Ansems

• Gast
Re: Boek over scannen
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2011, 05:38:00 »
Je bent daar niet echt duidelijk in. Wil je een boek waarin de toestellen beschreven staan en wat er zo bij komt kijken aan materiaal of wil je alleen frequenties? Van de laatste staan er veel hier online, maar we kennen natuurlijk jouw mogelijkheden daar ter plaatse niet. ;)

Offline jmb-r

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2011, 15:15:43 »
Ik woon op Aruba en wil daar vooral het luchtvaartverkeer uitluisteren. Dat is niet zo heftig als bij jullie, want er komen maar zo'n 20 vluchten per dag over mijn huis. Vertrek en aankomst. Voor dat doel beschik ik over een Grecom/PSR-300, mobiele uitvoering. Die heb ik tot nu toe vrijwel niet gebruikt, omdat ik er eigenlijk niet mee om weet te gaan. Van de manual wordt ik ook niet wijzer, want daar worden teveel technische termen gebruikt. Ik ben dus een ultra-beginner. Ik zoek dus een boek waar ik alles over het gebruik van scanners kan lezen, dus soorten scanners, antennes, kabels, andere hulpmiddelen, regels bij scannen, hoe scanners te gebruiken, etc. Frequenties zoek ik voorlopig niet echt.

Groeten, JMB

Offline gerrit63

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2011, 07:16:10 »
probeer hem dan met deze software in te stellen.  http://www.butel.nl/products/arc300/arc300.html