Ik luister al vanaf de jaren '70 van de vorige eeuw. Eerst met kristalscanners en langzaam overgaand naar computerscanners. Ik luisterde alleen naar de hulpdiensten. Toen C2000 zijn intrede deed ben ik overgegaan op het luisteren naar de luchtvaart, iets wat ik overigens ook al vaak deed voor C2000. Als ik thuis ben staan de scanners altijd aan. De militaire luchtvaart heeft mijn voorkeur, maar daarnaast beluister ik ook de civiele luchtvaart.
Ik ben van plan om ook weer wat actiever naar nieuwe frequenties te gaan zoeken, ook niet luchtvaart frequenties. Ik ben inmiddels begonnen om mijn apparatuur netjes in te bouwen en binnenkort de buitenantenne's ook wat hoger te plaatsen.
Ook heb ik nog de nodige mobilofoons en portofoons liggen, eens kijken wat ik daar nog mee kan. Ik denk eraan om ze te "flashen" en dan te gaan gebruiken voor het luisteren naar zendamateurs en voor gebruik op de vergunningvrije frequenties.
Tenslotte heb ik enige tijd geleden een radarbox aangeschaft die een prima aanvulling is voor wat betreft de luchtvaart. En een P2000 terminal, waarmee ik de alarmeringen uit mijn regio volg.