Kijk... idd ja, ter bevestiging... Het is vrij snel gegaan heb ik begrepen afgelopen week na wat mensen te hebben gesproken binnen PSV, USC en voormalig W.W.S. mensen, die voorlopig een groep van 80% vertegenwoordigd. WWS heeft in voorgaande jaren een personeelsbezetting gehad van ingehuurde mensen, die werkelijkwaar overal vandaan kwamen, wat voor veel onodige kosten heeft gezorgd. Het streven van de directeur van USC is om het bestand veel regionaler te maken, en mensen uit "de kring" op te leiden en werven.
Tevens is het zo dat Traffic Control ook geen diensten zal verrrichten voor PSV, omdat guess what: USC heeft eigen verkeersregelaars ingezet die afgelopen Zat. met een mooie rode bus met lampen erop aan kwam gereden(?) Wij als verkeersrgelaars van PSV keken erg raar op. (ik als coordinator van de verkeersclub van Park Hilaria, herkende veel mensen die ook beveiliger werkzaam zijn op Park Hilaria, wat in de loop der jaren een goede partner is geworden.
Dat verklaart ook de verandering van de frequentie, want er is een nieuwe BV met eigen licentie (zeg ik dat goed?)
Je hoorde eerst ook veel mensen op de oude frq met een 020 accent, dat is drastisch minder geworden, en het is een fijne club..
Ze gaan veel doen in de regio de komende tijd, ik hou jullie op de hoogte...