Auteur Topic: Handscanner aansluiten op externe speaker  (gelezen 3858 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Patman

• Beginnend Lid
  • **
  • Patrick
Handscanner aansluiten op externe speaker
« Gepost op: 9 augustus 2011, 13:32:09 »
Beste forumleden,

Ik vroeg mij af of het kwaad kan een 3500XLT aan te sluiten op een versterker (van stereoinstalatie) om een, zo warm mogelijk geluid te krijgen van de speakers, of zorg ik daarmee voor overmodulatie en zou ik de scanner daarmee kunnen opblazen? dacht waarschijnlijk van niet maar ge weet nooit,daarmee mijn vraag

M.v.g
Patman 8)
UBC50XL - Realistic2005 - UBC3500XLT - UBCD3600XLT - Diamond SRH940 - Diamond SRH701 - Selfmande Discone

Offline bramvnl

• Gevorderd Lid
Re: Handscanner aansluiten op externe speaker
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2011, 14:13:59 »
hoe zo zou hij stuk kunnen gaan? zo lang je het via de koptelefoon uitgang doet met een kabel is er niets aan de hand doe ik namelijk zelf ook
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline Xarioga

• SSC/ICT en Telecom - (Rijksoverheid)
  • Gevorderd Lid
  • Eric - Den Haag / Leidschenveen
    • The ErLoices
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2011, 14:28:18 »
Geen probleem, zolang je het uitgangs volume van de Scanner in de perken houdt, zodat deze de audio installatie niet overstuurd, is er niets aan de hand.
Ubc3500xlt / Ubcd3600xlt | Uv9r-Era
Rh951s / Rh103 / Srh805s | Rhf10 / Na666 / Mr77b

Offline Pepijn [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
  • Without the lights it's just radio!
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2011, 14:34:31 »
En de 3500xlt is qua geluid al niet zo hi-fi dus warm zal het zeker klinken ;D
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline MR

• Beginnend Lid
  • **
  • Fotograaf en webmanager
    • Mario Rentmeester fotografie
« Reactie #4 Gepost op: 9 augustus 2011, 16:31:48 »
Toevallig heb ik dat pas geďnstalleerd, een audio-kabeltje gekocht met aan beide kanten een 3,5mm jack-plug. Deze via koptelefoonuitgang op handscanner (ae230h) en in hoofdtelefoonuitgang geluidskaart geplugd. Ik hoor alleen iets via mijn PC-speakerset (Logitech) wanneer ik én het geluid van mijn handscanner én het geluid van mijn PC vol open draai. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt mij? Is er iets dat ik verkeerd doe, of is de kabel gewoon waardeloos (Mediamarkt).

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
« Reactie #5 Gepost op: 9 augustus 2011, 16:49:52 »
Toevallig heb ik dat pas geďnstalleerd, een audio-kabeltje gekocht met aan beide kanten een 3,5mm jack-plug. Deze via koptelefoonuitgang op handscanner (ae230h) en in hoofdtelefoonuitgang geluidskaart geplugd..

De hoofdtelefoonuitgang van je geluidskaart is een ... uitgang, geen ingang. Je kunt beter de line-in proberen.

Offline MR

• Beginnend Lid
  • **
  • Fotograaf en webmanager
    • Mario Rentmeester fotografie
« Reactie #6 Gepost op: 9 augustus 2011, 17:25:10 »
De hoofdtelefoonuitgang van je geluidskaart is een ... uitgang, geen ingang. Je kunt beter de line-in proberen.

:o ;D Natuurlijk, lekker slim bezig ikke, maar bedankt, het werkt zoals ik wil  :)