Wat me ook opvalt (bij elke mailing cq nieuwsbrief) is dat er bergen leden zijn die mijn tekst integraal geciteerd terugsturen zonder eigen tekst. Dat gebeurt niet alleen op dit forum maar ook op een ander forum. Ben erg benieuwd wat mensen hiertoe brengt...
Het gehele forumteam bestaat uit mensen met een baan en een gezinsleven. Het forum bijwerken gebeurd in de vrije tijd of tussen het werk door. Op dergelijke mailtjes zitten we niet te wachten en wie daar mee verder wil gaan kan wat mij betreft vanaf nu rekenen op een ban.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt Leen

Bovendien heb ik waarschijnlijk ontdekt waar het door komt. Onderaan elke notificatie van een persoonlijk bericht staat :
Beantwoord dit persoonlijk bericht hier:
http://www.scannerforum.nl/index.php?blablablaDat staat er altijd onder, dat is een standaard tekst. Echter, mensen die normaal gesproken nooit persoonlijke berichten ontvangen denken misschien dat ze daarop
moeten klikken. In de context van het bericht misschien niet eens zo vreemd ook...
Een beetje een onduidelijke standaard tekst, ik zal eens kijken of we daar iets aan kunnen doen