Auteur Topic: onvangs in horst tafel scanner met telecoop antenne dus  (gelezen 4676 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline lagos42

• Nieuw Lid
  • *
onvangs in horst tafel scanner met telecoop antenne dus
« Gepost op: 24 juli 2011, 21:47:01 »
ook op zondag morgen onvangen hier op de tafel scanner zondag morgen ronde amateurs band venlo repeter  met ruis hier on vangen hier en stlle draag golf kerk lambertis horst af en toe wat te horen dus en op22 7 2011 poltie duitsland kries viersen glabacb dus hier onvangen opeen tafel scanner met antenne binne aan gesloen aande schanner hier uninden ubc 360clt  ruud 13504 nl

Offline Pepijn [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
  • Without the lights it's just radio!
Re: onvangs in horst tafel scanner met telecoop antenne dus
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2011, 21:54:03 »
ook op zondag morgen onvangen hier op de tafel scanner zondag morgen ronde amateurs band venlo repeter  met ruis hier on vangen hier en stlle draag golf kerk lambertis horst af en toe wat te horen dus en op22 7 2011 poltie duitsland kries viersen glabacb dus hier onvangen opeen tafel scanner met antenne binne aan gesloen aande schanner hier uninden ubc 360clt  ruud 13504 nl

Volgens mij heb je nu 2 posts met gelijke strekking maar ik snap er helemaal niks van...

Misschien moet je de posts eens teruglezen en zo nu en dan eens een hoofdletter of leesteken gebruiken. Dat maakt het een stuk duidelijker. Dan wordt het misschien duidelijk wat je nou precies wil zeggen?
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2011, 05:50:49 »

Dit bericht is zo voor geen mens te begrijpen. Als nieuw lid ben je welkom en ik zie dat je een officieel NL luisternummer heb. Je kan je eigen bericht aanpassen zodat het voor een ieder duidelijk wordt wat je precies bedoelt. Lukt dat niet, zet het dan ik korte zinnen opnieuw hier neer. Het is in je eigen belang, anders zal je nooit een antwoord krijgen en moeten we je post na enige tijd in de vuilnisbak kiepen.

Offline lagos42

• Nieuw Lid
  • *
Re: onvangs in horst scanner
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2011, 08:53:56 »
op zondag morgen onvangen hier   op  de scanner hier .De zondagmorgen ronde amateurs repetervenlo,kerkradio sintlambertis af en toe te horen hier.  en duitse politie kreis viersen glabacb  hier te horen .  scanner uniden ubc380clt. ruud 13504

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 25 juli 2011, 09:40:19 »
Het lijkt er al meer op, maar lees eerst hoe andere forumleden hun berichten opmaken en probeer dat zelf ook eens. Aan twitter of sms stijl doen we hier niet.

Offline Xarioga

• SSC/ICT en Telecom - (Rijksoverheid)
  • Gevorderd Lid
  • Eric - Den Haag / Leidschenveen
    • The ErLoices
« Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2011, 22:25:01 »
Heren...
Mogelijk kan "lagos42" het niet beter, door wat voor oorzaak dan ook. Dit mag niet leiden
tot opmerkingen we doen hier of daar niet aan, anders gaat het in de prullenbak.
Geef dan wat steun in de vorm van voorbeelden.

@lagos42, vermeld in ieder geval ten minste :

1. Waar je de berichten gehoord hebt.
2. De frequentie's.
3. Eventueel de tooncodes.
4. Waar het eventueel over ging.

Sorry heren, misschien moet ik me er niet mee bemoeien :/
Ubc3500xlt / Ubcd3600xlt | Uv9r-Era
Rh951s / Rh103 / Srh805s | Rhf10 / Na666 / Mr77b

PD1EU

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 26 juli 2011, 00:06:22 »
Mogelijk kan "lagos42" het niet beter, door wat voor oorzaak dan ook.

Dat blijkt ook zo te zijn en is ook lastig om meteen in een eerste post te vermelden.
Ik neem aan dat Ruud na verloop van tijd best wel z'n draai zal vinden bij dit forum.

-Ed