Auteur Topic: Daviscomm Pro One+ met de hand programmeren.  (gelezen 8750 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline counterstrike

• Top Lid
Daviscomm Pro One+ met de hand programmeren.
« Gepost op: 25 juni 2011, 01:54:00 »
Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een Daviscomm Pro One+ P2000 pager (Ver. 08.80).

Enige tijd geleden is het mij gelukt om alle 16 capcodes van deze pager met de hand te programmeren.

Inmiddels heb ik een nieuwe opzet gemaakt, maar alleen de eerste capcode is nog te programmeren, voor de rest alleen de tekst, capcode wordt niet overgenomen.

Wat ik doe:
- Pager uit.
- Rode Punt/Blauwe streep button tegelijk activeren
- Scrollen naar Program Capcode
- Rode Punt om 1 van de 16 geheugenplaatsen te kiezen
- Tekst + capcode ingeven
- En dan ???

Bij voorbaat dank voor de moeite.

Prettig weekend,
Peter

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Daviscomm Pro One+ met de hand programmeren.
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2011, 07:36:38 »
PB Gestuurd met proghandleiding.
Kijk ook even of deze CAPīs wel aanstaan in het menu.

Offline counterstrike

• Top Lid
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2011, 22:27:28 »
Hallo,

Hartelijk bedankt voor je snelle reactie, ik ga even kijken en proberen.

Met vriendelijke groet,
Peter

Offline counterstrike

• Top Lid
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2011, 17:26:58 »
Probleem gevonden!

Had een nieuwe indeling voor de pager gemaakt en probeerde een aantal codes te programmeren die al in de pager op een andere positie stonden.

En dat gaat dus niet  ;D

Met vriendelijke groet,
Peter

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2011, 18:48:08 »
Dat gaat bij geen enkele pager goed. Ik heb die fout ook een keer gemaakt toen 2 personen elk met een puntje papier van een krant afgescheurd met wat capcodes kwamen aandraven. Dan heb je geen overzicht meer en als je tussendoor al maar vragen moet beantwoorden gaat dat fout en dat ging het dus ook. Ik zie dat soort fouten nog regelmatig als er codes van een bestaand bestand worden veranderd en er verder niet wordt gekeken wat er al in staat.

• Top Lid
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2011, 19:36:32 »
Dat gaat bij geen enkele pager goed. Ik heb die fout ook een keer gemaakt toen 2 personen elk met een puntje papier van een krant afgescheurd met wat capcodes kwamen aandraven. Dan heb je geen overzicht meer en als je tussendoor al maar vragen moet beantwoorden gaat dat fout en dat ging het dus ook. Ik zie dat soort fouten nog regelmatig als er codes van een bestaand bestand worden veranderd en er verder niet wordt gekeken wat er al in staat.

Jupiter is gewoon met dubbele codes te proggen, geeft geen enkele foutmelding.
De ProOne meld deze fout wel.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 27 juni 2011, 06:12:47 »

Jupiter is gewoon met dubbele codes te proggen, geeft geen enkele foutmelding.
De ProOne meld deze fout wel.

Bij de oudere versies firmware is dit wel degelijk een probleem. De pager kan er op vast lopen, omdat de aanwijzingen tegenstrijdig kunnen zijn. Het komt dan ook vaak voor bij het FF gauw een code veranderen.

Offline aircontrol

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 21 februari 2013, 18:30:22 »
hallo peter ik las je bericht over hand programeren bij de pro one t lukt mij ook om alles te veranderen.tekst capcode is t ook mogelijk om de naam te veranderen die hij aangeeft met standbij stand is door een ander geprogrameerd is t mogelijk dat ik die ook kan wijzigen zonder software dus met de hand ? alvast bedankt
Anytone 878 uv2 plus
Wouxun kg936p
Xxf 888s
Tyt md 2017

• Top Lid
« Reactie #8 Gepost op: 21 februari 2013, 18:53:23 »
hallo peter ik las je bericht over hand programeren bij de pro one t lukt mij ook om alles te veranderen.tekst capcode is t ook mogelijk om de naam te veranderen die hij aangeeft met standbij stand is door een ander geprogrameerd is t mogelijk dat ik die ook kan wijzigen zonder software dus met de hand ? alvast bedankt

Erg oud topic. 2011.

Maar naam programmeren kan alleen met de progset.