In je inbox heb je bovenaan een tabelletje met telkens een regel van je ontvangen bericht. Het zou handig zijn dat het aanklikken van die regel ervoor zou zorgen dat je meteen naar het betrokken bericht springt in plaats van dat je het nu moet gaan zoeken in de lijst 
Ik kan dit even niet voor me halen, ik dacht dat dit ook zo was, maar je zou eventueel naar je instellingen kunnen gaan :
http://www.scannerforum.nl/index.php?action=pm;sa=settingsEn de berichten dan weer laten geven als een gesprek, gaat het dan beter?
1. Vanaf een bepaalde lengte begint het berichtenvak (dus waarin je je bericht tikt) te 'trillen': de cursor springt steevast naar boven.
Dat heeft niets met het forum zelf te maken, ook dat is weer een IE-probleem. In FireFox (en andere browsers) gebeurt het niet.
2. Het toelaten om een geplaatst bericht te bewerken zou ietsje langer mogen duren. Op wat staat de limiet nu? Kwartiertje?
Past eigenlijk niet helemaal in dit topic, is al vaker besproken en er moet ergens een grens getrokken worden. Hij is onlangs al iets opgerekt en dat is in onze beleving ruim voldoende om je posting na het plaatsen door te lezen en eventuele spelfouten eruit te halen.