0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Soort van nieuwe monitorcode?
Citaat van: MarvinHake op 27 juni 2013, 19:47:40Soort van nieuwe monitorcode?Daar lijkt het wel op ja. 1500010 heb ik voor het laatst gezien op 21-06 om 15.42 uur.
maar het lijkt er op dat deze capcode voor het Korps Den Haag is.
Er is nog maar 1 korps en dat is Haaglanden. Op de nieuwe meldkamer hangt geen lichtkrant meer, dus waar zou die monitorcode dan voor zijn?
Je hebt toch ook het Korps Delft-Rijswijk, Midden-Delfland... etc.Deze capcode wordt alleen gebruikt bij het korps Den Haag. Zo als bijvoorbeeld Kazerne Laak, Centrum Scheveningen.
Citaat van: MarvinHake op 28 juni 2013, 12:41:35Je hebt toch ook het Korps Delft-Rijswijk, Midden-Delfland... etc.Deze capcode wordt alleen gebruikt bij het korps Den Haag. Zo als bijvoorbeeld Kazerne Laak, Centrum Scheveningen.Zoals Peter al zegt, er is nog maar 1 korps en dat is Haaglanden. Een korps Delft, Wassenaar of Zoetermeer bestaat niet meer.
Dan ben ik benieuwd naar de nieuwe nummerindeling.
Je hebt toch ook het Korps Delft-Rijswijk, Midden-Delfland... etc.
Deze capcode wordt alleen gebruikt bij het korps Den Haag. Zo als bijvoorbeeld Kazerne Laak, Centrum Scheveningen.
Laat ik het dan anders zeggen, deze capcode wordt (tot nu toe) alleen gebruikt bij kazernes die geen nieuw roepnummer krijgen ivm samenvoeging van de meldkamer Hollands Midden/Haaglanden.