|
0803253
| ..3413 en ..4973 is steeds de 14e code van een reeks. Dat zou dus de vaste plek van de duikploeg(en) kunnen zijn. |
Zou helemaal kloppen als Apeldoorn twee duikploegen zou hebben, dat zijn dan 0804413 en 0804414.
(of zou men bij het ingeven van de code bij Apeldoorn een fout hebben gemaakt? 14e code is 4414

)
Dus vraagje: heeft Apeldoorn 1 of 2 duikploegen?
Klopt maar dat was toch al bekend?
Ik ben nog steeds naar een goede verklaring voor de laatste code in de range aan het zoeken.
Ik kan mij namelijk voorstellen dat het commando ook wil weten als een korps uitrukt. Zij worden in iedergeval niet meer mee gelarmeerd. Zeker in Ijsselland waar nog wel eens een postcommandant mee gepiept wordt lijkt dat nu niet meer te gebeuren.
Zou de 40e code dan een monitorcode per post zijn en is de lichtkrantcode meer een kazerne techniekcode die ook de lichtkrant schakelt.
eind maart als we naar zomertijd gaan zal de lichtkrantcode waarschijnlijk wel duidelijk worden als deze gelijk gepiept wordt.
kan ook dat de de zoals genoemt de eerste in den reeks met 3 eindigt de dienstwissel is want het lijkt me dat de monitor code ook onder kazernetechniek valt of onder dienstwissel
gr corne